סערת השגריר הבריטי בארה"ב נמשכת: נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, תקף היום (שלישי) את ראש ממשלת בריטניה, תרזה מיי, ואת קים דארוק, הדיפלומט הבריטי הבכיר ביותר על אדמת ארצות הברית, זאת לאחר שהאחרון תיאר את טראמפ כ"לא כשיר", "לא יעיל" ו"חסר ביטחון". בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כינה טראמפ את השגריר "טיפש מאוד", בעוד שמיי זכתה לביקורת על "המו"מ הכושל שלה" במסגרת סוגיית הברקזיט.



בציוץ המדובר כתב טראמפ: "השגריר המבוהל שבריטניה הציבה בארה"ב הוא לא מישהו שאנחנו מתרגשים ממנו, הוא אדם מאוד טיפש. הוא צריך לדבר עם עמו ועם ראש ממשלתו מיי על המשא ומתן הכושל בנושא הברקזיט, ולא להתרגז בעקבות הביקורת שלי על כמה רע הוא נוהל". 

נשיא ארה"ב הוסיף כי "אמרתי לתרזה מיי איך לסגור את העסקה הזו, אך היא הלכה בדרך המטופשת שלה ולא הייתה מסוגלת לעשות את זה. זה אסון! אני לא מכיר את השגריר, אבל נאמר לי שהוא טיפש ונפוח. תגידו לו שלארה"ב יש עכשיו את הכלכלה והצבא הטובים ביותר בעולם, בפער גדול, ושהם רק הולכים ומתחזקים, טובים וחזקים יותר. תודה לך אדוני הנשיא".



כזכור, שלשום נחשף כי שגריר בריטניה בארצות הברית תיאר את נשיא ארצות הברית כ"לא כשיר", "לא יעיל" ו"חסר ביטחון", כך עולה ממסמכים מסווגים ותכתובות שפורסמו בגרדיאן. במסמך אחר שנחשף הוא מציין כי הבית הלבן מתפקד באופן "ייחודי" תחת הנשיא טראמפ, זאת בשל "מריבות פנימיות וכאוס מוחלט השורר בו".
הוא תהה עוד "האם טראמפ יהיה אי פעם מוכשר לתפקיד", והגדיר אותו כ"אדם כושל". הוא ציין כי "איננו מאמינים שהממשל יהפוך ליותר נורמלי, פחות בלתי צפוי וכושל מבחינה דיפלומטית ופחות לא מתפקד באופן משמעותי. הדיווחים על הכאוס והמריבות בבית הלבן נכונים".