גוגל רוכשת את חברת אלסטיפייל הישראלית במאות מיליוני דולרים, כך הודיע מנכ"ל גוגל Cloud החדש, תומס קוריאן, בפוסט שפרסם היום (שלישי). הוא לא פירט את סכום הרכישה, אך על פי הערכות שווי העסקה הוא כ-200 מיליון דולר. משרדי החברה ממוקמים בהרצליה.



בהודעה מטעם גוגל נמסר: "אנחנו שמחים להודיע כי גוגל חתמה על הסכם סופי לרכישת Elastifile, המספקת פתרונות אחסון בענן. הרכישה צפויה להיות מושלמת בהמשך השנה, ותהיה כפופה לתנאי הסגירה המקובלים, לרבות קבלת אישורים רגולטוריים. עם השלמה הרכישה, החברה תצטרף ל-Google Cloud".



 


בהודעת גוגל הוסבר גם על החברה הישראלית: "החברה הנה חלוצה בפתרון האתגרים הקשורים לאחסון קבצים עבור אפליקציות ברמה הארגונית בענן. הם המציאו גישה ייחודית מוגדרת-תוכנה על מנת לנהל אחסון קבצים ברשת, ולאפשר לארגונים לדרג את הביצועים או היכולת ללא סרבול".

בחודש שעבר הודיע חברת לייביו (LiveU) הישראלית כי קרן ההשקעות פרנסיסקו פרטנרס וקרן IGP Capital רוכשות אותה בכ-200 מיליון דולר. זאת, לאחר שהפכה לגוף מוביל בתחום שידורים חיים דרך הסלולר. שתי הקרנות רכשו יחד יותר מ-90 אחוז ממניות החברה, והיתר נשארו בבעלות מייסדיה.