יאיר לפיד הותקף משני כיוונים שונים במהלך הימים האחרונים. הראשון היה שותפו למפלגת כחול לבן משה יעלון שהוקלט כשהוא יוצא נגד לפיד ועניין הרוטציה על ראשות הממשלה. "אני דווקא אוהב את בוגי", אמר לפיד היום (רביעי) בראיון לגל"צ, "הוא אחד האנשים הישרים שאני מכיר. אומר את מה שהוא חושב - מזיק או מועיל, לא משנה".



"הוא שותף וחבר ואנחנו מסתדרים מצוין", המשיך לפיד, "אני אוהב אותו על זה שאומר כל מה שהוא חושב. אזרחי ישראל ידעו על מה הם מצביעים ואם הם כבר שכחו אז נתניהו וגבאי הזכירו להם, שכאשר הם מצביעים כחול לבן הם מצביעים גם ליאיר לפיד לראשות הממשלה וקיבלנו 35 מנדטים".



לפיד התייחס גם לשני שתקף אותו, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבחדשות 12 פורסם כי בחקירותיו טען שארנון מילצ'ן סיפק סיגרים ללפיד. "אני לא מעשן כבר שנים", אמר לפיד, "הרבה לפני שנכנסתי לפוליטיקה. ראש ממשלת ישראל הלך לחקירה במשטרה ואמר שאני מקבל סיגרים ממילצ'ן, כשאני לא מעשן. ביבי כנראה זכר שראה אותי לפני שנים עם סיגר, לא יודע למה עישנתי זה מגעיל.



"הוא צריך לדעת שעדות שקר זה גם פשע", הוסיף, "אני גם לא שותה אם יש שאלות על שמפניה ורודה. לשבת בחקירת משטרה ולטעון דברים שאין להם שום עיגון במציאות מעלה את השאלה איך צריך להתייחס לשאר הדברים שהוא אמר. הוא נתפס פעם אחר פעם בשקר. הוא לא זכר שהוא שר הבריאות".