מאתגרים אחד את השני. ראש הממשלה בנימין נתניהו נענה היום (רביעי) לאתגר הפקק שהציב בפניו אהוד ברק. למי שלא מעודכן, האתגר הוא לנסות להעיף פקק של בקבוק מסתובב במכה אחת. הבוקר העלה יו"ר מפלגת "ישראל דמוקרטית" לרשת סרטון בו ביצע את האתגר במאצעות אצבע ידו ופונה לראש הממשלה, בנימין נתניהו. "ביבי, תשתה משהו, תירגע. רק התחלנו", אמר ברק בסרטון לאחר שהסיר בידו את הפקק מהבקבוק. על הפוסט כתב ברק: "מאתגר אותך".

גרסת בנימין נתניהו לאתגר הפקק

נתניהו, שהמשיך במסורת שפיתח בימין האחרונים, לדבר עם הגולשים בשידור חי בפייסבוק, נשאל ע"י אחד מהגולשים אם מתכוון להיענות לאתגר והשיב בחיוב. הוא הוציא את בקבוק האוטריוין שנמצא בכיסו, והעיף את הפקק עם האצבע.

גם יאיר לפיד הצטרף לאתגר והעלה סרטון משלו.


הסרטון גרף עד כה כ-4.5 אלף לייקים ואלפי תגובות. אתגר פקק הבקבוק (#thebottlecapchallenge), שדורש מהגולשים לצלם את עצמם מסירים פקק במכה אחת מבלי להפיל את הבקבוק, החל לתפוס תאוצה ברשת לפני מספר שבועות. מאז העלו אלפי אנשים סרטונים בהם חלקם הצליחו באתגר וחלקם לא.

"רק על זה אני מצביע לו", כתב אחד הגולשים. מגיב אחר כתב: "כל הכבוד. בן אדם בן 77 משחק משחקים על הבוקר כמו תינוק שהתעורר וזוחל על הרצפה. אולי תספר לנו מה אתה מתכוון לעשות שונה הפעם".   


העיתונאי בן כספית שיתף את הסרטון של ברק וכתב: "אי אפשר לא לרטווט את זה. אם ביבי גדול, שיעלה סרטון עם בקבוק שמפניה".