בית משפט השלום בנצרת הסיר היום (רביעי) באופן חלקי צו איסור פרסום על פרשה הנחקרת זה מספר שנים ביחידה המרכזית של המחוז הצפוני של המשטרה, ועיקרה סחר בתינוקות. במרכז הפרשה עומדת רבנית מאזור הצפון ששימשה כאפוטרופסית על נערה חרדית הלוקה בנפשה שהייתה באותה עת בהריון מתקדם. 

על פי החשד, הנערה, בסיוע של אותה רבנית, הוצאה לחו"ל, הובלה לדירת מסתור, ולאחר שילדה את תינוקה, הוא נמסר למשפחה זרה. החשד המרכזי כעת הוא שהרבנית חרגה ה"מנדט" שנתן לה בית המשפט, כשמינה אותה לאפוטרופסית על אותה צעירה ועשתה בו שימוש כדי להבריח אותה לחו"ל ולהעביר את תינוקה לזרים. 
הרבנית מכחישה את הטענות, ואומרת כי כלל לא הייתה מעורבת במסירת התינוק לאימוץ. לגבי הנסיעה לחחו"ל, היא טוענת כי ביקשה לאפשר לצעירה לפתוח דף חדש לאחר שהייתה מאושפזת בבית חולים פסיכיאטרי בישראל.

במהלך החקירה עלה, כי ההורים המאמצים הם בני זוג ישראלים ממשפחה אמידה, ובמשטרה סבורים כי הרבנית הגיעה אליהם באמצעות מתווכים. במשטרה ובפרקליטות עדיין בוחנים אם הפרשה עוברת אל התחום הפלילי, וזאת גם הסיבה שבשנתיים האחרונות הייתה הפרשה תחת צו איסור פרסום. 

עו״ד חוי קליין, מומחית לזכויות קטינים והוריהם שייצגה את משפחת התינוק שנחטף עם אימו: במהלך השנים משרדי מייצג בתיקים של חטיפות ילדים ועוברים מבטן אימם, על ידי מיעוט מאורגן ואכזרי שלא בהליכי אימוץ ואומנה כחוק, ושהמשטרה והרשויות בישראל מכירים היטב ובד״כ, גם אם הגיבו, היה זה באיחור רב באופן שזכותם של הורים וילדים במדינת ישראל לביטחון בסיסי נפגעה קשות.
 
המיעוט הפושע מתנהל כמדינה ועל פי חוקים משלהם ואני קוראת לכל מי שנפגע לאסוף כוחות ולא להיכנע, טובת ילדכם נשמעת ונראית גם אם נדרשת לכך לחימה משפטית לא פשוטה. ילד שייך להוריו ולא לאף גורם זר וכל הליך להעברת קטין מידי הוריו חייב לעבור דרך בית המשפט, כדין.