העימות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין הפרשן המשפטי של חדשות 12, גיא פלג, נמשך. אחרי עוד כתבה של פלג אמש במהדורה המרכזית על חקירות נתניהו בתיק המתנות, ועוד תגובה של ראש הממשלה, התייחס הבוקר העיתונאי הבכיר לנושא במונולוג הפתיחה של תוכניתו ב-103FM.



"רבותיי, יש כאן ניסיון מכוון ומאורגן לזרות חול בעיניים. לערבב עובדות, לערבב חשדות, לנסות לפגוע במהימנות של החדשות, במהימנות שלי. שוב אני מבהיר: החשדות נגד ראש הממשלה אינן פרי תחקיר שלנו. אנחנו לא גילינו את העובדות. אנחנו לא העדנו בתיק. אנחנו לא הורינו על פתיחה בחקירה. אנחנו לא קבענו שראש הממשלה הוא אדם מושחת. אנחנו לא קבענו שקיבל שוחד שהפר אמונים. אנחנו לא חקרנו את ראש הממשלה, לשאלות שלנו, אגב, הוא מקפיד לא לענות. או לענות באופן שקרי. לא אנחנו קבענו שצה"ל העמיד מסוק לרשות מילצ'ן, ספק הסיגרים והמשקאות של נתניהו ורעייתו, או כפי שנתניהו עצמו כינה אותו בחקירה: דוכן נייד ונייח של סיגרים. אנחנו לא העמדנו לטובתו של האיש הזה מסוק של צה"ל. לא אנחנו שאלנו את השאלות בחקירה. על החקירה הזאת ועל אחרות ניצח היועמ"ש בעצמו. הערה: היועץ שהיה מקורב פעם לנתניהו".



"ראש יאח"ה, קצין בכיר בדרגת תת ניצב, היום ניצב, כשהיועמ"ש צופה און ליין בחקירה, הטיח ברה"מ את השאלות הקשות. לראש הממשלה לא הייתה תשובה. יכול היה לומר לא עסקתי כלל בעניין המסוק, להיפך: רה"מ טען תחילה שהוא לא זוכר ואח"כ טען שעניין המסוק היה חשוב למדינה. לא אנחנו קבענו שהדס קליין דוברת אמת. לא אנחנו שקלנו את העדויות והראיות בתיק. הצגת העניינים אחרת היא שקרית, למרבה הבושה והתדהמה המשקר הוא ראש הממשלה".   



"פנינו לנתניהו לתגובה, כבר לא מדובר בבלבול או בלחץ תוך כדי חקירה, חומר החקירה סוף סוף בידי נתניהו, יש לו גם יחצ"ן, יכול היה לומר 'לא זכרתי אך הנה נזכרתי, או בדקתי ולא הייתי קשור למסוק', הוא לא אמר את זה, העדיף להשתלח".



"רבותיי, אנחנו לא נפסיק ולא נפחד ולא נירתע גם לא מההסתה הפרועה והחמורה הזאת של ראש הממשלה. אנחנו נוסיף ונפרסם, אני מקווה מדי ערב, ככל שיהיו לנו חומרים נוספים מחקירותיו של ראש הממשלה. כי לדעתנו העיסוק בתיקי ראש הממשלה חשוב מאוד".