בסה"כ בנק הפועלים הוא הזוכה הגדול של תחרות האפי, הנקרא "האוסקר של השיווק", עם 3 פרסים - אפי פלטינום (הפרס החשוב ביותר) על מהלכים שיווקיים לאורך זמן על ביט, אפי זהב בקטגורית חברות ומוצרים דיגיטליים על ביט, ואפי ארד בקטגורית פיננסיים על מהלך העסקים הקטנים.



אפליקציית bit של בנק הפועלים זכתה אמש בפרס היוקרתי בקטגוריית ה Effie Platinum –Sustained success בתחרות ה-Effie לשנת 2019. מהלך "המהפכה של bit" זכה בפרס, המציין לשבח הישגים שיווקיים לאורך זמן, והוכתר כמהלך השיווקי האפקטיבי ביותר במשק הישראלי לאורך זמן (3-5 שנים).

הזכייה משקפת פעילות שיווקית פורצת דרך שתמכה בהפיכת bit לאפליקציה מובילה וכן לאחד המותגים המצליחים ביותר בישראל, עם קרוב ל-2 מיליון משתמשים (מרביתם אינם לקוחות בנק הפועלים), המובילה במספר המשתמשים, בהיקף פעילות יומי, בהיקף השימושים וכן בדירוג בחנויות - וממוקמת "ראש בראש" בחנויות האפליקציות מול WhatsApp ו-Instagram. הטכנולוגיה פורצת הדרך, חווית המשתמש הפשוטה והפעילות השיווקית החכמה והממוקדת סייעו לשנות הרגלים בקרב הצרכן הישראלי ולהפוך את bit לאפליקציית התשלומים המובילה בישראל. 

מלבד הפרס היוקרתי בו זכה ביט, בנק הפועלים, בראשות המנכ"ל אריק פינטו ומנהל מטה השיווק אסף אזולאי, נחשב לזוכה הגדול של תחרות האפי, עם 3 זכיות בסה"כ: אפי פלטינום (הפרס החשוב ביותר) על מהלכים שיווקיים לאורך זמן על ביט, אפי זהב בקטגורית חברות ומוצרים דיגיטליים על ביט, ואפי ארד בקטגורית פיננסיים על מהלך העסקים הקטנים.

תחרות ה-Effie הינה תחרות בין-לאומית המתקיימת בכ-40 מדינות בעולם וישראל ביניהן, אשר הפכה  עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל. בישראל התחרות נערכת ביוזמה משותפת של איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמרכז הישראלי לניהול זו השנה ה-19. 

במסגרת התחרות מוענקים פרסי  Effie ב-17 קטגוריות (מזון, משקאות, פיננסים, קמעונאות, נדל"ן ותשתיות, רכב ותחבורה, מגזרים, מוצרים דיגיטליים ועוד). הפרס הראשון  – זהב, הפרס השני – כסף והפרס השלישי – ארד.
הפרס היוקרתי ביותר בתחרות הוא בקטגוריית ה-Effie Platinum – Sustained success המציין לשבח הישגים שיווקיים לאורך זמן (3-5 שנים ברציפות), כאשר העולים לגמר בקטגוריה זו נשפטים ע"י בכירי המנכ"לים במשק הישראלי. יו"ר תחרות ה- Effie בישראל מאז 2012 הוא מר יונה פוגל,  מנכ"ל פז. 

זכייה זו מצטרפת לזכייה אחרת של אפליקציית ביט בסוף השבוע האחרון בציון לשבח בקטגוריית יוזמת התשלומים הטובה ביותר לצרכן בתחרות PayTech העולמית.

 
מנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו
"הבחירה בבנק הפועלים מוכיחה שוב את החדשנות הטכנולוגית שלנו ואת האופן שבו אנו מובילים את מהפכת החדשנות בבנקאות בישראל.

כשיצאנו לדרך, ראינו לנגד עינינו כמו תמיד, את הלקוח הישראלי שעבורו רצינו לייצר אפליקציה נוחה ופשוטה מאוד לשימוש, עם הביטחון והאמון שיש לציבור בבנק הפועלים.

אני רוצה להודות לאיגוד השיווק, למנכ"לים של החברות ולסמנכ"לי השיווק, על הבחירה המרגשת ב - bit  בפרס היוקרתי על אפקטיביות של מהלכים שיווקיים לאורך זמן, וכן להודות לכל הגורמים המעורבים שבזכותם אנו נמצאים במעמד הזה היום, ובעיקר לציבור הישראלי שמאמין  ב - bit   כל יום מחדש והפך אותו לאחת מהאפליקציות המצליחות ביותר בישראל. אנחנו נמשיך לחדש עבורכם, וצפויות עוד הפתעות רבות ושיתופי פעולה בדרך."