עורכת הדין שני פרג'ון, המייצגת את הפלסטיני שהועסק במוסד חינוכי באשדוד וחשוד בביצוע עבירות מין בבת 13 תקפה את המשטרה בשיחה עם "מעריב אונליין" ואמרה: "מן הראוי שלא ייצאו בפרסום שקרי לפיו הוא נמלט, הלקוח שלי הוא אדם נורמטיבי נעדר עבר פלילי הטוען לחפותו ואפילו מוכן להגיע לחקירה בידיעה שייעצר". היא סיפרה היום (רביעי) כי "ב- 1 ביוני הוציאו נגד מרשי צו מעצר, הוא הגיע למחסום לאחר מספר ימים ובמקום לבצע את מעצרו - אמרו לו שהוא פשוט לא יכול להיכנס לישראל כי אין לו אישור". היא הסבירה: "הוא פנה אליו, והמעביד אמר לו בצורה די לאקונית שילדה מהפנימייה הגישה נגדו תלונה בעבירות מין ושמעכשיו הוא יוצא מהתמונה".
"הלקוח שלי טוען שהוא לא נגע בה - לא בהסכמה ולא ללא הסכמה", ציינה פרג'ון, "הסברתי לו שברגע שיגיע לתחנת משטרה הוא ייעצר, והוא אמר לי שהוא מבין את זה ורוצה להגיע לחקר האמת. הפניתי אותו לתחנות השיטור ביהודה ושומרון אליהן הוא הגיע חמש או שש פעמים ושם אמרו לו שהוא לא דרוש לחקירה". הפרקליטה ציינה כי לאחר מכן, שוחחה עם היחידה החוקרת, אך הם לא האמינו לה שהוא הגיע לתחנת משטרה ולא נעצר. "שלחתי את הלקוח שלי לתחנת משטרה והוא הביא מהם רישום פלילי לפיו אין לו שום תיק פתוח", אמר, "לא האמינו לנו שזה קרה. שלחתי אותו שוב למשטרה והתקשרתי להודיע שהגיע, רק אז הוא נעצר". בסוף דבריה אמרה כי "הפרסומים של המשטרה מדאיגים ומקוממים מאחר ומי שאמור להגיע לחקר האמת פותח את החקירה בפרסומים שקריים ובנסיבות הללו אני חוששת מהתנהלות החקירה. לא בטוח היום מבחינתי שחקר האמת הוא זה שעומד לנגד עיניהם של החוקרים".

מוקדם יותר היום הותר לפרסום כי ביום שלישי נעצר והועבר לחקירה חשוד תושב השטחים בשנות השלושים המאוחרות לחייו בחשד שביצע עבירות מין ומעשים מגונים בקטינה עת הועסק בשיפוצים במוסד חינוכי בעיר אשדוד. מיד עם פתיחת החקירה בשלהי חודש מאי, ולאחר שהחשוד נמלט לשטחים מיד לאחר מעשים אלו המיוחסים לו, ביצעה המשטרה פעולות רבות לאיתורו תוך סיוע יחידות משטרה וגורמי ביטחון שונים, ואתמול כאמור הוא אותר ונעצר לחקירה. הבוקר הוא הובא בפני בית המשפט שנעתר לבקשת נציג המשטרה והאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים.

ממשטרת ישראל נמסר: בעקבות חקירה המתנהלת בימים אלו במשטרה, עצרה המשטרה חשוד תושב חברון בביצוע מעשים מגונים בקטינה. בעקבות החשדות החמורים האריך היום בית המשפט את  מעצרו בשישה ימים נוספים. במסגרת החקירה, בוצעו ועוד יבוצעו מגוון פעולות חקירה במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד. באשר להגעתו לפני מספר ימים לתחנת משטרה לקבלת מרשם פלילי, הרי שהנושא ייבדק ויתוחקר בהתאם.