המשטרה עצרה אתמול פלסטיני בן 29 מחברון בחשד שביצע עבירת מין בקטינה במבשרת, זאת לאחר שהותר לפרסום כי פלסטיני שהועסק במוסד חינוכי באשדוד נעצר בחשד שביצע עבירות מין בבת 13. היום (חמישי) הוא יובא בפני בית משפט השלום בירושלים בבקשה להאריך את מעצרו.



אתמול בשעות אחר הצהריים הוזעקו השוטרים הפועלים בישוב מבשרת ציון בעקבות דיווח על חשוד שביצע מעשה מגונה בנערה בה הבחין ברחוב, תוך שמנסה לתקשר עמה ולמנוע ממנה להמשיך בדרכה. 

השוטרים שהגיעו למקום תוך זמן קצר, פגשו באביה של הנערה שעיכב את החשוד עד הגעתם, וזאת לאחר שדיווחה לו אודות מעשיו. מבירור זהותו של החשוד, עלה כי מדובר בתושב חברון, בעל אישור שהייה בישראל. הוא נעצר לחקירה בחשד לביצוע מעשה מגונה בקטינה

כאמור אתמול נעצר והועבר לחקירה חשוד תושב שטחים בשנות השלושים המאוחרות לחייו בחשד שביצע עבירות מין ומעשים מגונים בקטינה עת הועסק בשיפוצים במוסד חינוכי בעיר אשדוד. מיד עם פתיחת החקירה בשלהי חודש מאי, ולאחר שהחשוד נמלט לשטחים מיד לאחר מעשים אלו המיוחסים לו, ביצעה המשטרה פעולות רבות לאיתורו תוך סיוע יחידות משטרה וגורמי ביטחון שונים, ואתמול כאמור הוא אותר ונעצר לחקירה. הבוקר הוא הובא בפני בית המשפט שנעתר לבקשת נציג המשטרה והאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים.
 
בשלהי חודש מאי התקבל דיווח במשטרה אודות הקטינה אשר לומדת במוסד חינוכי בעיר אשדוד, שם הועסק בעבודות תחזוקה שונות עובד תושב שטחים ובמסגרת זאת הרקמה היכרות בין השניים. על פי החשד, השניים ניגשו אל דירה סמוכה אותה משפץ גם כן החשוד, ושם ביצע בה עבירות מין ומעשים מגונים. לאחר אירוע זה, משהבין החשוד כי מעשיו נחשפו, עזב את העיר חזרה לשטחים.