עובדת סוציאלית הותקפה הבוקר (שלישי) על ידי פונה בלשכת הרווחה בעכו. הפונה התפרצה לחדר של העובדת בקללות ואיומים ואחלה מוות לילדים של העובדת ושהיא ״תראה אותם בקבר״. העובדת הגישה תלונה במשטרה.

בחודש דצמבר האחרון, לאחר שבועות ארוכים של מחאות, הפגנות ענק, חסימות כבישים, עיצומים והשבתות, סוכם כי משרד האוצר ואיגוד העובדים הסוציאליים ינהלו מו"מ על מנגנון כולל להגנה על העובדים, שיימשך עד לסוף חודש מרץ.

שלושה וחצי חודשים אחרי שהמו"מ היה אמור להסתיים, הצדדים בנתק בשל טענות משרד האוצר שאין ביכולתו לתקצב את תכנית המוגנות שהציג איגוד העובדים הסוציאליים, ואושרה על ידי הגורמים המקצועיים במשרד הרווחה, במהלך ממשלת מעבר. במהלך תקופה זו נרשמו למעלה מ-30 מקרי אלימות חדשים כנגד עובדות ועובדים סוציאליים.

תקף את העובדת הסוציאלית; דיירי המקום תמכו בתוקף

במקרה נוסף היום, התפרץ גבר לדירה שבתוך בניין מגורים בבת ים, בה שוכן המרכז לטיפול ומניעת אלימות במשפחה, והתפרץ בצעקות והאשמות כלפי עובדי המרכז. הגבר השמיע האשמות ספציפית נגד העובדות הסוציאליות.
 
עובדת סוציאלית נאלצה לצאת איתו החוצה ואז פגשה בחוץ את דיירי הבניין בו שוכן המרכז זועמים ותומכים בגבר המתפרע, דורשים ממנה לתת לו תשובות מידיות ומעודדים אותו לאלימות כלפי שרותי רווחה. העובדת הייתה אחוזת אימה מהגבר התוקף כאשר היא מוקפת בסביבה שמעודדת אותו. 
 
רק לאחר שהצטרף עובד סוציאלי נוסף הסכים הגבר לעזוב את המקום. ניידת משטרה הוזמנה למקום והוגשה תלונה כנגד התוקף.