בית המשפט בחדרה חייב הורים לחסן את בנם בטטנוס לאחר שנכווה במהלך מדורה, למרות שהם מתנגדים לחיסונים. ד"ר ליאור אונגר, נוירוכירורג בבית החולים שיבא ואחד ממובילי המאבק נגד הורים שלא מחסנים את ילדיהם, שוחח היום (חמישי) עם בן כספית ורוני בר און ב-103FM על הסוגיה. "בית המשפט נדרש יותר ויותר לשאלות האלה של הורים שמסרבים לחסן את ילדיהם בגלל פייק ניוז ברשת. הייחוד הוא הקביעה הייחודית של השופט - תחסנו ועכשיו", אמר אונגר.
בהחלטת בית המשפט נקבע כי אם ההורים יעמדו בסירובם, ניתן להסתייע במשטרה. בהתאם להחלטה, הילד חוסן ביום שלישי השבוע בבית החולים הלל יפה בחדרה.
"בית המשפט מבין שיש איזה גבול לשים לסבלנות שלנו כלפי המשמעות של מידע מוטעה ברשת", הוסיף ד"ר אונגר, "פה בסופו של דבר הקורבן הוא הילד. אני שמח שבית המשפט אמר שזה המקום שלו להתערב. כרופא המונח של כפייה מאוד קשה לי. יש את הצד השני של המתרס שמתבטא במגפת החצבת שפרצה פה - לרשויות צריכה להיות היכולת להגן על החברה".


עוד סיפר אונגר: "יש לי כבר כמה תביעות נגדי מעבר לאיומים האישיים שהייתי מקבל ואין סוף תלונות שמקבלים אלו שממונים עליי. יש מגוון של מתנגדי חיסונים - הגרועים ביניהם הם אלה שזו פרנסתם והם נאבקים בי הם נאבקים על פרנסתם".