שני בני אדם בשנות ה-20 לחייהם נהרגו הבוקר (שישי) לאחר שרכבם התהפך בכביש 1 באזור מצפה יריחו, סמוך לצומת "השומרוני הטוב". כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע איתרו את השניים כשהם ללא רוח חיים, כאשר במקביל כוחות כיבוי שהוזעקו למקום איתרו במקום צעיר בן 20 שנלכד בתוך הרכב כשהוא במצב קשה, וחילצו אותו כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. 



במוקד 101 של מד"א דווח על תאונת הדרכים, שהתרחשה סמוך לצומת השומרוני הטוב. צוותי מד"א שהגיעו למקום האירוע נתקלו ברכב הפוך, שבסמוך לו אותרו שני נוסעים כשהם ללא רוח חיים, ולפרמדיק מד"א לא נותר אלא לקבוע את מותם במקום. 
בתוך הרכב נותר לכוד נוסף, כאמור. כוחות כיבוי והצלה יו"ש, שהוזעקו לטפל באירוע, עמלו על מנת לחלץ את הלכוד מתוך הרכב, והוא פונה על ידי מד"א במצב קשה לבית החולים "הדסה הר הצופים".

פרמדיק מד"א ניסן חפץ וחובש על אופנוע מד"א אביב ביטון, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד. כשהגענו למקום ראינו רכב מעוך הפוך על הגג, ברכב נסעו שלושה צעירים בשנות העשרים לחייהם, אחד מהם היה מחוץ לרכב ושניים נלכדו בתוכו. ביצענו מיון ראשוני, הצעיר שהיה מחוץ לרכב ואחד הלכודים היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה. לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם בשטח. הצעיר השלישי היה בהכרה, ולאחר פעולות חילוץ מורכבות של הכבאים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים. הוא סבל מחבלה רב מערכתית, ופינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול כשהוא בהכרה ומצבו קשה".

התאונה מצטרפת לאירוע טרגי נוסף שהתרחש אתמול בכבישי ישראל, בו נהרגו אם ובנה הפעוט בהתנגשות בין משאית לרכב פרטי בכביש 7, סמוך למחלף בית רבן ליד אשדוד. מהחקירה ראשונית עולה כי משאית שנסעה מכיוון מערב פגעה חזיתית באחורי כלי רכב פרטי שככל הנראה עמד בצד הדרך.