אין ספק שהתואר "הקאמבק של הקיץ" שייך לאוברול. מי שהוגלה מהארון במשך שנים ארוכות - בין היתר מכיוון שכל הליכה איתו לשירותים הייתה בבחינת כאב ראש אחד גדול - כבש לאחרונה את מסלולי תצוגות האופנה והמלתחות שלנו.



הסוד למציאת גזרת אוברול מחמיאה ומושלמת למבנה גופך הוא פשוט: בחרי באוברול שגזרת המכנסיים שלו מחמיאה לך. כלומר, התייחסי לרכישתו כאילו את קונה זוג מכנסיים חדשים. הקפידי שהוא יהיה מונח היטב באזור קו המותניים, שיירד בצורה משוחררת וישרה כלפי מטה מאזור הבטן התחתונה ושיעטוף בנינוחות את אזור המפשעה, ולא יהיה צר או צמוד וייכנס למקומות לא לו.



ג'ולייט, 980 שקלים . צילום: לנה זלדטץ
ג'ולייט, 980 שקלים . צילום: לנה זלדטץ



כיום אפשר למצוא אוברולים מכל סוגי הבדים ובכל הסגנונות - קז'ואל ויומיומי, מחויט לעבודה או חגיגי לאירוע. ישראליות רבות מעדיפות בעונת הקיץ את האוברולים הקצרצרים, שכן הם נעימים יותר ללבישה בימים החמים וגם - בדיוק כמו המכנסונים - הרגליים נראות בהם ארוכות יותר. ואולם חשוב להקפיד שלא ילחצו על הרגליים ושלא יתגלגלו כלפי מעלה.



לשדרוג הבגד, ובין היתר כדי למנוע תאונת אופנה שבמהלכה את והקולגה שלך תגיעו עם אותו אוברול לעבודה - אבזרי אותו בחגורות מיוחדות ובשרשראות ארוכות. בגזרת הנעליים המגוון רחב, ולמעשה אפשר לשלב כל סגנון הנעלה, תלוי בסטייל שאת רוצה לשדר.



  צילומים: עדי גלעד, שרבן לופו, ניר יפה, שי יחזקאל, ואלרי בלקינד, לנה זלדץ, הנס מוריץ, אבי ולדמן, יח"צ
צילומים: עדי גלעד, שרבן לופו, ניר יפה, שי יחזקאל, ואלרי בלקינד, לנה זלדץ, הנס מוריץ, אבי ולדמן, יח"צ



האוברול משתלב נהדר עם כפכפי אצבע למראה קליל ומשוחרר; עם נעלי בובה ליצירת שיק צרפתי; עם סניקרס למראה ספורטיבי; וכמובן עם נעלי עקב, שהופכות גם את האוברול בעל המראה היומיומי לכזה שמתאים לבילוי בערב.