עדותו בקונגרס של רוברט מולר, מי שעמד בראש החקירה המיוחדת בנוגע להתערבות הרוסית בבחירות לנשיאות ארצות הברית נדחתה בשבוע, כך מסרו הלילה (בין שבת לראשון) ראשי שתי הוועדות בבית הנבחרים, בהן הוא צפוי להעיד. הם ציינו כי הדחייה ל-24 ביולי, נעשית כדי לאפשר למולר להעיד במשך זמן רב יותר. 
בחודש שעבר, חברי הקונגרס הדמוקרטים ג'רי נדלר ואדם שיף אמרו כי "בעקבות צווי הבאה שהוצאו על ידי ועדות המשפט והמודיעין הערב, התובע המיוחד רוברט מולר הסכים להעיד בפני שתי הוועדות ב-17 ביולי בדיון פתוח". השניים מכהנים כיו"ר ועדת המשפט, ויו"ר ועדת המודיעין (בהתאמה) והודעתם התפרסמה לאחר שמולר עצמו הביע התנגדות בעבר לעשות זאת.
כזכור, מולר הגיש בחודש מרץ את הדוח הסופי שלו בנושא המעורבות הרוסית בבחירות ארה"ב בשנת 2016, לאחר כ-22 חודשים של חקירת הנושא. הוא התנגד בתחילה לקריאות לעדותו. "הדוח הוא העדות שלי ולא אספק מידע מעבר לו בפני הקונגרס", אמר מולר במסיבת עיתונאים בחודש שעבר.

דוח מולר קבע כי אין ראיות לקבוע כי הייתה מזימה בין קמפיין הבחירות של טראמפ לבין רוסיה, ונמנע מלקבוע אם הנשיא שיבש את מהלכי החקירה.התובע הכללי האמריקאי וויליאם באר וסגנו לשעבר רוד רוזנסטיין - שמינה את מולר - קבעו אז כי אין ראיות מספיקות להאשים את הנשיא בשיבוש מהלכי משפט.