על רקע המתיחות: שני שיגורים מרצועת עזה לעוטף
על רקע המתיחות סביב הריגת פעיל חמאס אתמול על ידי כוחות צה"ל בגדר הרצועה, אזעקת צבע אדום הופעלה הערב (שישי) בקיבוץ ניר יצחק ובקיבוץ סופה במועצה האזורית אשכול בעוטף עזה. מצה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שנחת בשטח פתוח. מאוחר יותר צה"ל מסר כי זוהה שיגור נוסף לחוף אשקלון, אך אזעקה לא הופעלה התרעה ביישובים מכיוון שלא נשקפה להם סכנה. 

ירי רקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל (צילום: רויטרס)


נסראללה: "יכולים לפגוע בכל מקום בישראל, נגיע עד אילת"
מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, מאיים הערב (שישי) לפגוע בכל ישראל ממטולה עד אילת. לדבריו, בראיון לערוץ אל -מנאר של ארגונו, לרגל יום השנה ה-13 לפרוץ מלחמת לבנון ה-2, ההרתעה היא שמנעה מישראל לתקוף את לבנון מאז מלחמת לבנון השנייה. "האויב מאז 2006 עושה אלף פעמים את החישובים שלו לפני שהוא פועל", אמר. נסראללה הוסיף עוד כי "ב-2006 היו לנו יכולות הגנתיות, אולם היום יש לנו כוח התקפי חמוש בנשק מיוחד ביבשה, באוויר ובים" 
חסן נסראללה (צילום: צילום מסך)
עדות חפץ: "שרה נתניהו שמה וטו על מינויים, האוזר טען - 'היא רה"מ'"
"שרה נתניהו שמה וטו על מינויים", כך אמר עד המדינה ויועץ התקשורת לשעבר של בני הזוג נתניהו, ניר חפץ בעדותו בנוגע לתיקי ראש הממשלה. על פי פרסום הערב (שישי) בחברת החדשות, חפץ סיפר במהלך עדותו על מקרה בו התכוון שר החוץ דאז אביגדור ליברמן למנות את אלון פנקס לשגריר ישראל באו"ם ואת שי בזק לתפקיד קונסולרי בכיר. 
שרה נתניהו, בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
מעקה זכוכית נפל מקומה 7 על שולחנות מסעדה בתל אביב, ארבעה נפצעו
ארבעה בני אדם נפצעו ממעקה זכוכית של מרפסת שנפל הערב (שישי) מקומה שביעית על שולחנות מסעדת "סיטארה" במתחם "סי אנד סאן" ברחוב הרצל רוזנבלום בצפון תל אביב. צוותי מד"א העניקו טיפול במקום לילד כבן 4 במצב בינוני, בהכרה יציב עם חבלה בראש, בנוסף אישה ושני גברים כבני 30 במצב קל עם חבלות קלות. כוחות משטרה והצלה במקום. נסיבות האירוע נבדקות.
אמבולנס (צילום: בן קלמר, פלאש 90)
בת שנה הובאה לבית החולים במצב קשה עם שרידי סם בדמה
תינוקת כבת שנה הובאה הערב (שישי) לבית החולים וולפסון בחולון מבת ים כשהיא מחוסרת הכרה. בבדיקות שנערכו נמצאו בדמה שרידי סם ומצבה מוגדר כקשה על פי גורמי רפואה. המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע.
בית חולים וולפסון (צילום: אריק סולטן)

סימונה האלפ אחרי זכייתה: "מעולם לא שיחקתי טוב יותר"
הטניסאית הרומנייה סימונה האלפ, חגגה אחר הצהריים (שבת) את זכייתה הראשונה בקריירה בווימבלדון תוך שהציגה יכולת מרשימה ומחצה את סרינה וויליאמס 2:6, 2:6 תוך 55 דקות בלבד. 
סימונה האלפ | Laurence Griffiths/Getty Images)


משלוח נוסף של מערכת ההגנה האווירית הרוסית S400 הועבר לטורקיה
משלוח נוסף של חלקי מערכת ההגנה האווירית מתוצרת רוסית S-400 הגיע הבוקר (שבת) לבסיס חיל האוויר הטורקי "מורטד" שבמחוז אנקרה. חלקים ראשונים של המערכת כבר הגיעו אתמול בשעות הבוקר לטורקיה, במסגרת העסקה שעומדת במוקד העימות בין אנקרה לוושינגטון מזה זמן רב. 

מערכות נ"מ S-400 (צילום: רויטרס)