שורד vip: תוכנית הריאליטי המצליחה של "רשת 13", הישרדות VIP, הגיעה הערב (שבת) לסיומה בניצחון של כוכב הכדורגל ג'ובאני רוסו. בדרך לניצחון, גבר רוסו על 17 הסלבריטאים שיחד עמו עזבו את חייהם והתחרו במסגרת הפורמט הבינלאומי באיי הפיליפינים. את הניצחון, יחד עם הפרס על סך של מיליון שקלים, העניקו לרוסו המושבעים שהורכבו ממתמודדים אחרים שהודחו במהלך העונה.

ג'ובאני רוסו הגיע לארץ ככדורגלן זר, אך התאקלם בארץ, דובר עברית שוטפת ואף ביקש לשחק בנבחרת ישראל בכדורגל - אך משרד הפנים סירב לאזרחו. לאחר פרישתו עולם הכדורגל, רוסו החל לככב בתוכניות טלוויזיה בהן גולסטאר, זוג מנצח, ועתה גם הישרדות. לאחר הזכייה, אמר הכדורגלן "אני שמח ונרגש מהזכייה הערב. אני רוצה להודות למושבעים, לשלישיית הגמר הראויה, לקהל הצופים הנאמן של התכנית. לאשתי האהובה מאיה ולילדים הנפלאים שלי שתמכו בי לאורך כל הדרך. הוכחתי לכולם שעם לב רחב ונחישות אפשר להגיע הכי רחוק.  תודה לצוות ההפקה המקצועי לעורכת הנפלאה ולרשת 13".
 
אבל לא רק רוסו סיים את הערב כזוכה, הפיינליסטית נעמה קסרי, זוכת העונה הראשונה של התוכנית, נבחרה על ידי הקהל בבית כשורדת האהובה מבין 18 השורדים ששהו על האי במהלך העונה. שמחה גואטה, העולה השלישית לגמר סיימה את הערב בידיים ריקות.