ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי תפנה את מקומה בשבוע הבא, בתום שלוש שנות כהונה סוערות. לקראת פרישתה היא הודתה כי היא חשה גאווה על שכיהנה בתפקיד, אך גם מאוכזבת מכך שלא הצליחה להשיג את כל היעדים שהציבה לעצמה, ובראשם השלמת הברקזיט. בראיון ל־BBC הגנה מיי על תפקודה כראש הממשלה, וציינה כי היא מאמינה שהייתה "האדם הנכון" לאייש את העמדה. "אני גאה לאין שיעור במה שהשגתי", אמרה מיי, שהדגישה בייחוד את ירידת האבטלה לשפל חדש ואת סיומם של צעדי הצנע. זאת, נוסף ל"קידום סוגיות שאינן אופנתיות במיוחד" כמו מאבק בעבדות מודרנית ותמיכה בתחום בריאות הנפש. "חבל לי לעזוב כשיש עוד כל כך הרבה דברים שרציתי לעשות", הוסיפה.
 
את מרבית זמנה של מיי מילאה סוגיית הפרישה מהאיחוד האירופי, בעת שראש הממשלה נכשלה שוב ושוב בניסיונותיה להשיג את אישור הפרלמנט לטיוטת הסכם הברקזיט שגיבשה. בשל כך נדחה מועד הברקזיט מ־29 במרץ ל־31 באוקטובר. הזעם בקרב רבים מחברי המפלגה השמרנית אילץ אותה להתפטר, וב־23 ביולי יוכרז היורש – בוריס ג'ונסון או ג'רמי האנט – שיצטרך לנהל את העניין המורכב.
 
כאשר נשאלה על כישלונה להעביר את ההסכם בפרלמנט, הודתה מיי כי הייתה יכולה להשקיע יותר במאמצי השכנוע וכי טעתה כשחשבה שנבחרי הציבור ירצו ליישם את תוצאות משאל העם בקלות רבה יותר. "אני חושבת שלציבור יש עמדה פשוטה מאוד – התקבלה החלטה לבצע את זה, והאזרחים לא חלוקים כמו שהפרלמנט היה חלוק בסוגיה הזאת", אמרה.
 

בראיון נוסף, ל"דיילי מייל", התייחסה מיי לרגע שבו פרצה בבכי כאשר הודיעה על התפטרותה. "אם קולו של ראש ממשלה גבר היה נשבר, היו אומרים עליו 'כזו פטריוטיות, הוא באמת אוהב את המדינה שלו'", התריסה. "אבל אם ראש ממשלה אישה עושה את זה, שואלים 'למה היא בוכה?'".