רימון הלם נזרק לפנות בוקר (ראשון) לעבר בית של עורך דין פלילי מוכר ברחוב אריה גלבלום בתל אביב. עורך הדין לא שהה בבית באותה שעה, מאחר והוא שהה בחו"ל בימים האחרונים, ונחת רק הבוקר בארץ. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק באירוע.



שכנים ששמעו את הפיצוץ שהרעיד את הרחוב התקשרו למשטרה ודיווחו על האירוע. כוחות  משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה. בשלב זה לא ידועות נסיבות האירוע, אך הרקע לו, ככל הנראה פלילי.



גורם המעורה בפרטים ציין כי "מדובר ברימון הלם שנזרק לתוך הבית והתפוצץ. מעבר לרעש לא נגרם נזק". עורך הדין ייצג בין היתר ארגוני פשיעה בתיקים גדולים מאוד וכן דמויות מוכרות שאינן מעולם הפשע.



עורך הדין, שנחת בישראל הבוקר עם בני משפחתו, אמר לאחר שעודכן בפרטי האירוע: "זה מוזר לי מאוד. עדכנו אותי בפרטי האירוע. אני מבין שהרימון הושלך לעבר הרחוב בו אני מתגורר. לדעתי, אין לזה קשר אלי".

יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי הגיב לאירוע: "לשכת עורכי הדין רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע או לאיים על עורכי הדין. אני קורא למ"מ מפכ"ל המשטרה למנות בדחיפות צוות חקירה מיוחד שיבדוק את המקרה בצורה רצינית וקפדנית וימצה את הדין עם הגורמים האחראים למעשה זה. לשכת עורכי הדין מצידה תמשיך לקדם בנחישות את הצעת החוק לפיה, כל פגיעה בעורך דין הינה פגיעה בעובד ציבור".