ישראל ממשיכה לכבוש את המסכים בעולם: אחרי ההצלחות של "בטיפול", "חטופים" ו"להיות איתה", עוד יצירה טלוויזיונית מקומית בדרך להצלחה בינלאומית - רשת הטלוויזיה המצליחה HBO שאחראית על הצלחות כמו "משחקי הכס", "בלש אמיתי" ו"שקרים גדולים קטנים" שחררה טריילר לסדרה החדשה "Our Boys" שהופקה עם רשת הטלוויזיה הישראלית "קשת" וצולמה בישראל ועוסקת באירועי קיץ 2014. להבדיל מסדרות ישראליות אחרות שנמכרו להפקה מעבר לים, "Our Boys" היא הפקה ישראלית-אמריקאית מקורית שנוצרה מראש עבור קהל בינלאומית.





הסדרה בת עשרת הפרקים שתשודר מה-12 אוגוסט 2019, חוזרת אל האירועים האמיתיים שקדמו למבצע צוק איתן - חטיפת ורצח הנערים נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח, ומתמקדת בחקירת רצח הנער הערבי מוחמד אבו ח׳דיר. במהלך הסדרה סימון (שלומי אלקבץ), חוקר בחטיבה היהודית בשב"כ, יוצא לחקירת הרצח של אבו חדיר. החקירה, הגילויים שהיא מביאה והמשפט, יציבו אותו עם ההתמודדות הקשה ביותר בחייו.



היוצרים הישראלים שאחראים על הסדרה הם חגי לוי, יוסף סידר ותאופיק אבו ואיל. הנציג האמריקאי שאחראי על ההפקה הוא לא אחר מאשר מייקל לומברדו, לשעבר נשיא חטיבת התוכניות ב-HBO, אחד מאנשי המפתח החשובים בתעשיית הטלוויזיה העולמית בין השנים 2007-2016, שתחת ידיו הציגה הרשת הצלחות כמו "משחקי הכס", "אימפריית הפשע" ו"וייפ".