המפלגות הערביות שוב ירוצו בנפרד? הרשימה המשותפת ו-וועדת הפיוס של ערביי ישראלי יקיימו הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים בנצרת, בה תודיע על הקמת הרשימה המשותפת לפי המתווה שהציעה ועדת הפיוס. אלא שנכון לעכשיו, ממסיבת העיתונאים ייעדרו מפלגות תע"ל של אחמד טיבי ובל"ד. הסיבה - חילוקי דעות על הרכב הרשימה לכנסת - וליתר דיוק מי תקבל את המקום ה-12 שעשוי להיכנס לכנסת על פי חלק מהסקרים. 



אמש ייצאה הודעה כי הושגה הסכמה בין ארבע מפלגות על הרכב הרשימה, אולם לאחר מכן היא הוכחשה על ידי תע"ל ובל"ד. בהודעת הרשימה המשותפת נאמר כי עד שש בערב ימשכו המאמצים להביא גם את תע"ל ובל"ד למסיבת העיתונאים. 



בחודש שעבר הודיעה ארבע מפלגות שאמורות להרכיב את הרשימה המשותפת כי הושגה הסכמה על ריצה יחד בבחירות הקרובות, כיו"ר חד"ש, ח"כ איימן עודה יעמוד בראש הרשימה. נציגי המפלגות המייצגות את הציבור הערבי בכנסת אמרו: "מתחייבים באופן מוחלט על ריצה ברשימה המשותפת, ולהתחיל לנסח את המצע הפוליטי והתוכנית האסטרטגית והניהולית שלה".

יו"ר חד"ש - תע"ל ח"כ איימן עודה הוסיף אז: "כוחנו באחדותנו. יש לנו עבר משותף, חזון משותף ומהיום גם רשימה משותפת. נלחם למען הזכויות של החברה הערבית בישראל, שלום, ודמוקרטיה לכל אזרחי ישראל".