הפרקליטות הגישה היום (שני) כתב אישום נגד מועתז מועטי בגין שוד בנסיבות מחמירות באיומי סכין. כאשר נתפס מועטי על ידי ניידת משטרה שחלפה במקום, טען כי מדובר במשחק ובהצגה בין חברים. 
 
על פי כתב האישום, לפני כשבוע נכנס מועטי בשעה 23:24 לחנות הנוחות בתחנת הדלק בכניסה לכפר ג'דידה-מכר. מועטי החזיק בידו הימנית סכין ובידו השמאלית שקית ועל ראשו חבש כאפייה שהסתיר את פניו. הוא דרש באיומי סכין מהמוכר בחנות שימסור לו את הכסף שבקופה. המוכר ניסה להתחמק וטען כי הקופה ריקה, אולם בעקבות צעקותיו ואיומיו באמצעות הסכין, פתח המוכר את הקופה, הוציא את כל תכולתה והעביר אותה לתוך השקית שבידי מועטי שנמלט עם השלל לכיוון הכביש.
 
אלא שהמוכר החליט לא לוותר ורדף אחרי השודד שניסה להניס אותו עם הסכין. אלא שלרוע מזלו של מועטי, הוא רץ היישר אל ניידת משטרה שחנתה במקום. כתב האישום מתאר כי "משראה הנאשם את הניידת, הוא נסוג לאחור וחזר על עקבותיו, הסיר את הכאפייה מראשו, זרק את הסכין לצד הדרך וביקש מהמתלונן, כי יאמר לשוטר שהם חברים וכי מעשיו היו לשם צחוק".

המוכר-המתלונן דרש לקבל חזרה את הכסף, ומועטי שתושאל במקום על ידי השוטר טען כי כל האירוע הוא הצגה וצחוק. המתלונן סימן לשוטר עם עיניו כי לא מדובר בהצגה, ומועטי נעצר ונלקח לתחנת המשטרה, שם המשיך לטעון כי הדברים נעשו בצחוק וכי הוא והמתלונן חברים.

ראיות הפרקליטות להוכחת אשמתו של מועטי, מתבססות מלבד על עדויות המתלונן והשוטר גם על סרטוני אבטחה המראים את השוד האלים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.