מקרה נוסף של חשד להתעללות בפעוטות נחשף היום (שני) כאשר גננת במעון פרטי בטבריה נחקרה בחשד לשימוש באלימות כלפי פעוטות בגילאי חצי שנה עד שלוש שנים. החשודה, תושבת הצפון בשנות ה-30 לחייה, נחקרה ושוחררה בתנאים מגבילים ובהרחקה מהמעון למשך 14 יום.



גם במקרה זה, כמו במקרים אחרים, ישנו סרטון המתעד את ההתעללות לכאורה. התלונה הוגשה על ידי מספר הורים שכנראה בגלל ההתרחשויות במדינה הובילו אותם לחשוב שההתנהלות אל ילדיהם בעייתית. המשטרה פתחה מיד בחקירה ומיהרה ואספה את מצלמות האבטחה. שם נראית בעלת הפעוטון מתנהלת בצורה אגרסיבית אל הפעוטות, מושיבה אותם בכוח על הכיסא, מרימה אותם בכוח. לא נראים מעשי הכאה או טלטול. הוחלט לשחרר אותה לאחר חקירה ולבחון משפטית האם במעשיה חצתה את גבול העבירה הפלילית. החקירה נמשכת.


בתוך כך, בית משפט השלום בירושלים האריך היום בשלושה ימים את מעצרן של שלושת המטפלות החשודות בהתעללות במעון פרטי בגוש עציון. מטפלת נוספת מוסרת במשטרה תלונה נגד שלוש סייעות. במשטרה מעריכים כי החשדות נגדן מתחזקים, החקירה בעניינן נמשכת ונעשה מאמץ להגיע אל ההורים.

כזכור, בית המשפט המחוזי בלוד גזר אתמול 17 שנות מאסר על אינה סקיבנקו, הסייעת שהורשעה בהריגתה של הפעוטה יסמין וינטה ז"ל, בשנה שעברה. עם הקראת גזר הדין פרץ הקהל באולם במחאה וקרא בקול "דין על רצח - מאסר עולם". הוריה של יסמין יקבלו 50 אלף שקלים פיצויים כל אחד.

בנוסף שורה של מקרים התפרסמו בחודשים האחרונים של התעללות בפעוטות כאשר המוכרים הם אלו של ציפורה דוד, מטפלת שהתעללה בפעוטות בהן טיפלה ותועדה במצלמות האבטחה וכרמל מעודה שהפעילה פעוטון בבית בראש העין וגם מעשיה הקשים כלפי התינוקות תועדו במצלמות אבטחה ועוררו סערה רבה.