פרסום ראשון: המטפלת החשודה בהתעללות ב-11 ילדי הפעוטון "בייבי לאב" בראש העין, כרמל מעודה, הועברה לתא השגחה במצלמות באגף המשתלבים של כלא נווה תרצה וזאת לאחר שפגשה פסיכיאטר אשר קבע כי היא טעונת השגחה מחשש לפגיעה עצמית, כך נודע למעריב. נציין כי מעודה, עם הגשת כתב האישום נגדה בשבוע שעבר, הוכנסה לאגף המשתלבים בתא הפרדה וזאת כדי לבדוק את התאמתה להמשך המעצר ותנאי כליאתה.



סרטון ההתעללות של כרמל מעודה בילדי המשפחתון. צילום: דוברות המשטרה

ביום חמישי האחרון החליפה מעודה את סניגורה ובמקום עו"ד גיא עין צבי מהסניגוריה הציבורית מינתה משפחתה את עו"ד אפרים דמרי שכבר באותו יום הפנה בקשה לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד לשלוח את המטפלת המתעללת לבדיקת הסתכלות.



בבקשתו ציין דמרי כי די בצפייה בסרטונים כדי להבין שמרשתו אינה בקו הבריאות או לפחות שבעת ביצוע מעשי ההתעללות היא לא הייתה בשפיות דעת. בית המשפט העביר את הבקשה לקבלת תגובה מהפרקליטות וכאמור אתמול פגשה מעודה בפסיכיאטר ועל פי הנחייתו היא הועברה מתא ההפרדה הרגיל לתא השגחה במצלמות כאשר תנועותיה מתועדות 24 שעות ביממה. 



לאחר שעו"ד דמרי יקבל אליו את כל חומרי החקירה כנגד מרשתו לא מן הנמנע שיפנה לפרקליטות על מנת להגיע להסדר טיעון מוקדם ככל האפשר. אם יוחלט שהיא לא כשירה לעמוד לדין, כתב האישום נגדה יבוטל והיא תשוחרר ותועבר למוסד טיפולי. 
גורם בשירות בתי הסוהר (שב"ס) אמר בשבוע שעבר ל"מעריב" כי מעודה עדיין נמצאת בתא הפרדה בכלא נווה תרצה, אולם התנהגותה, לדבריו, "נורמטיבית לחלוטין". עוד הוסיף אז הגורם: "מעודה נמצאת עדיין בהליכי בירור, ולכן היא לא תעבור כרגע לתא עם אסירות, אבל גם זה יקרה ככל הנראה בשלבים הבאים".