כבר קרוב לארבעה חודשים נערה בת 12 כמעט שוהה במוסד לטיפול נפשי לאחר שעברה, לפי החשד, שני מקרי אונס קבוצתיים מזעזעים, שבאחד מהם הוצמדה סכין לצווארה והובהר לה כי אם תתלונן - יפגעו בה. אביה של הילדה סיפר בגל"צ על ההתמודדות במהלך החודשים שלאחר האונס ותקף את שירותי הרווחה.



"הילדה הייתה מאוימת, פחדה לספר. נתנו להרגיש שהיא אשמה", אמרה האב, "הילדה במצב פוסט טראומה רציני. כל היום בוכה לא מבינה למה היא צריכה להיות סגורה כשהנערים חופשיים".

על האיומים על בני משפחתו אמר: "אח של אחד הנערים איים על גרושתי שאם לא תוריד פוסט בפייסבוק בנושא הוא יפגע בה. הוא נעצר ושוחרר שוב. הוא רשם לה שהנערים הם גברים שהם עשו את זה. אנחנו נמצאים בדירת מסתור".

עוד הוסיף: "היא לא מעכלת את מה שקרה. לא היתה לה היכרות עם הנערים. חברה שלה לקחה אותה למבנה נטוש, שמה היא נטשה אותה והשאירה אותה לנערים. היא שמה אותה אצלם והשאירה אותה. היא במצב רע מאוד, בדיכאון, לא יודעת מה עובר עליה. היא כל הזמן אומרת שהיא רוצה לחזור הביתה אבל ברווחה לא רוצים לשחרר אותה. השבוע היתה אמורה להתקיים הבת מצווה שלה ונאלצנו לבטל הכל. אנחנו כמשפחה התפרקנו לגמרי".

אמה של הילדה שוחחה עם אילה חסון ב-103FM וסיפרה כי היא מאשפזת במרכז חירום בגן יבנה, באשפוז במחלקה פתוחה לבני נוער. 
 
לפני האירוע הייתה ילדה רגילה לא נזקקה לסיוע נפשי מעולם?
"היו לה בעיות התנהגות, אבל מה שקרה לה עכשיו הוא חריג". 
 
ספרי לנו איך אתם מגלים מה קרה לבת שלכם.
"בחג הראשון של פסח הלכתי לקניות, כשחזרתי הביתה אחת החברות שלה אמרו לי: 'אנחנו רוצים להראות לך משהו'. הם הראו לי את הסרטון, אני הרגשתי שעולמי חרב עליי. כמו זעזוע מוח".

 
מה ראית בסרטון?
"אחד הנערים מצלם, שני נערים עושים את זממם ואחד מאונן. היא צחקה כי הם הצחיקו אותה. ביקשה אל תצלמו איתי. היא לא רצתה, היא ביקשה ללכת. פחדה לספר לי כי הם היו עם סכין. הם ממשפחה שיש להם תיקים במשטרה". 
 
מאיימים עליה בסכין, רואים את זה בצילומים?
"לא, זה קרה כמה פעמים עם אותו נער. מה שהביא לפיצוץ זה שהוא שלח לחברים שלו בלי בושה. רציתי לחנוק אותם. התקשרתי אליהם ואמרתי שאם הם לא יתקשרו לנערים האחרים אני אלך למשטרה. והאבסורד הוא שאיימו עליי שאם אלך למשטרה הם יפגעו בנו. שהם יזרקו רימון לתוך הבית".
 
מישהו מאשים אותך או את בתך בסיפור הזה? זה נשמע לא נורמלי
"לכן כתבתי בפוסט את מה שקרה, אבל לא השמצתי אותם בכלל, זה כבר הגיע לחקירה ולא יכולתי לעשות כלום. ואז הוא התעצבן שאם לא אמחק את הפוסט הוא איים 'אני אשלח לך רימון לתוך הבית'. יומיים אחרי אני שואלת את החוקר, הוא עונה לי 'נתתי לו 30 יום מעצר בית'. זה היה בתחנת שפלה והדרום". 
 
מה קרה לילדה אחרי האונס הקבוצתי שהיא עברה?
לילדה יש עכשיו התפרצויות זעם, היא לא רוצה שאף אחד ייגע בה. היא לא מדברת על זה עם אף אחד. לא משתפת. 
 
הילדה ראתה את הפרסומים?
"כן. היא הייתה בשוק. לפני שהעניין התפוצץ היא התנהגה בצורה בוטה, פרצי אלימות, זה היה רמז".  
 
פרקליט משפחת הילדה, עו"ד הלל בבאייב, אמר בגל"צ כי "הילדה לא פצתה את פיה, ההורים ידעו מה קרה בעקבות הסרטונים שהופצו וחשכו עיניהם. הם היו בשוק של כמה ימים עד שהצליחו לפעול בעניין, היו בהלם". עוד הוסיף עורך הדין של המשפחה כי "הילדה בכלל לא רצתה לספר מה קרה כי היא היתה תחת איומים. כשפנינו למשטרה הטיפול לא היה מהיר ולא יעיל. זה לא היה בראש מעיינם. המשטרה מרחה את הזמן וככה גם הרווחה".
 
בבאייב ציין עוד כי משפחתה של הילדה נמצאת בקשיים כלכליים, דבר שמקשה על עזרה לבתם. "אין להם כסף לעשות לילדה בת מצווה, הכל הולך לטיפולים פסיכיאטריים. במקום לחגוג בת מצווה היא עם פסיכיאטרים ופסיכולוגים", אמר עורך הדין. 

 
מהמשטרה נמסר כי תיק החקירה בפרשה הועבר לפרקליטות. את מעשי האונס תיעדו המעורבים, נערים בני 13 ו־14 שלמדו איתה באותו מוסד חינוכי באזור המרכז, במצלמות הטלפונים הניידים שלהם ומאוחר יותר הופץ הסרטון בין כל תלמידי בית הספר והתגלגל גם לידי הצוות החינוכי והנהלת בית הספר. במשטרה חקרו את הנערים המעורבים בפרשה ושחררו אותם בטענה שמפאת גילם הם אינם בני ענישה.

לטענת בני המשפחה, לפני שלושה או ארבעה חודשים גררו הנערים החשודים את הילדה למבנה נטוש ושם אנסו אותה בזה אחר זה. היא שמרה על החוויה הקשה בסוד עד שנפלה קורבן לתקיפה מינית נוספת - אותם נערים ביצעו בה שוב את זממם, ובפעם הזאת, לפי הנטען, הצמידו סכין לצווארה. את האירוע הזה תיעדה הילדה מאוחר יותר בדף סגור בפייסבוק. רק בזכות ערנותו של אביה, שנכנס לחשבונה של בתו והתוודע לזוועה שחוותה, נחשפה הפרשה.

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה שנוהלה ביסודיות וברגישות, תוך ביצוע כל פעולות החקירה הנדרשות ובמטרה להגיע לחקר האמת. עם סיום החקירה בחודש שעבר, הועבר תיק החקירה לעיון והחלטת הפרקליטות".