קשישה בת 82, מיפו נשדדה בשני האחרון על ידי אלמוני שהגיח מאחוריה, חטף את תיקה והטיח אותה אל הקרקע באכזריות תוך שהוא גורם לשברים באפה ובכתפה. הקשישה איבדה את הכרתה ורק תושייתם של שכנים שאיתרו אותה שרועה על המדרכה ושוטר קהילתי שהוזעק למקום וליווה אותה לבית החולים עד שהצליח לאתר את בני משפחתה הסיפור הזה שהחל באקורדים צורמים למדי הסתיים עם תקווה גדולה שבכל זאת יש גם אזרחים טובים.



בשני האחרון כאמור יצאה מרסל משעלי, מבית חברתה הערירית ביפו. על מה שאירע מספרת בתה מוניק. "אמי מתגוררת ביפו זו שכונת ילדותינו, סמוך לבית פולה בן גוריון. היא ירדה מחברה ערירית היא חצתה את הגינה לכיוון המכולת השכונתית. לפתע הפתיעו אותה מאחור, חטפו ממנה את תיקה והטיחו אותה בחוזקה על הרצפה ושברו את אפה. היא נמצאה שרועה ברחוב על ידי שכנים שגילו תושיה לאחר שהיתה בלי שום פרט מזהה לאחר שתיקה נגנב וגם ללא טלפון".




שביט משבחת גם את השוטר הקהילתי שהוזעק למקום. "השוטר הקהילתי ליווה את אימי לבית החולים עד שאיתרו אותנו". מאוחר יותר הגיעו לבית החולים שוטרים ממרחב יפתח כדי לגבות ממנה תלונה בגין אותה אירוע.

מה אמא שלך סיפרה לכם?
"היא סיפרה עד לרגע שבו היא נפלה כי היא איבדה את ההכרה והיא לא זכרה. היא התלוננה 'למה זה קרה לי'. אמא שלי היא צנומה ושברירית ולכן סיפור ההחלמה יהיה מתיש. אני חושבת שזו חיית אדם. אם כבר שדדת את תיקה למה האלימות וההטחה של קשישה על הרצפה למה הרוע לפגוע בבן אדם? אין שום חמלה, פשוט מזעזע".

מהמשטרה נמסר: "מיד עם קבלת הדיווח אודות המקרה, הגיע כוח משטרה למקום. הקשישה שנחבלה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. השוטר הקהילתי הגיע לבית החולים, פגש בקשישה, גבה את עדותה והיה לצידה עד שאיתר את בני משפחתה שהגיעו לבית החולים. מדובר באירוע חמור של פגיעה בקשישה ברחוב וחטיפת התיק מידה. משטרת ישראל פתחה בחקירה ותבצע את כל פעולות החקירה הנדרשות על מנת למצות את הדין עם המעורבים".