חוקרי המשטרה עצרו הבוקר (שלישי) תושב בית שמש בחשד שביצע מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 10. מחקירת המשטרה עולה החשד כי החשוד פגע גם בקטינים נוספים. מחר יובא החשוד בפני בית משפט השלום בירושלים בבקשה להאריך את מעצרו.

חקירת המשטרה החלה בעקבות דיווח שהתקבל בראשית השבוע אודות חשד לביצוע מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 10, שהתרחש ככל הנראה במהלך יום שבת בעיר בית שמש.
חוקרי המשטרה איתרו את זהותו של החשוד, תושב העיר כבן 35, ועצרו אותו הבוקר לחקירה, במהלכה עלה החשד כי ביצע עבירות דומות גם בקטינים וקטינות נוספים.

רק לפני כיממה נעצר תושב עמנואל, בחשד לעבירות פדופיליה ומעשים מגונים בקטינים. בביתו נערך חיפוש ונתפסו חומרי מחשב. מהמשטרה נמסר כי החקירה נפתחה בעקבות מספר תלונות שהתקבלו ברחבי הארץ בנוגע לחשוד המנסה לאתר וליצור קשר עם קטינות באמצעות הרשת. 
 
מהחקירה עלה כי החשוד פעל במשך תקופה ארוכה על מנת לאתר קטינות ברשתות חברתיות וליצור עמן קשר. החשוד פנה אל הקטינות בתואנות שונות, תוך שימוש במספר זהויות, בדמויות ובכינויים מגוונים. עוד עלה מהחקירה, כי לאחר שביסס את הקשר עם הקטינות, נהג החשוד לשדל את הקטינות לשלוח לו תמונות וסרטונים, לרבות חומרים המגיעים לכדי מעשים מגונים. 
 
בחלק מהמקרים אף ניסה החשוד להיפגש עם הקטינות פנים אל פנים ולבצע בהן מעשים מגונים. במסגרת החקירה, נבדק כי בחלק מהמקרים החשוד אף סחט באיומים את הקטינות על מנת שילחו לו חומרים נוספים.