סקר חדש שמפורסם הערב (שלישי)  בחדשות 12 מראה כי יו"ר ישראל ביתנו רק הולך ומתחזק וממשיך להקשות על האפשרות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להקים ממשלת ימין ולהגיע לקואליציה של 61 חברי כנסת. נתון נוסף שעולה מהסקר הוא שאיחוד במפלגות הימין שבראשו עומדת שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, מוביל להישג שיא ולתוספת משמעותית במנדטים. גם איחוד בין מפלגות השמאל יוביל להישג, ביחס לכמות המנדטים בריצה נפרדת.
 
במצב העניינים הנוכחי הקיים במערכת הפוליטית לו היו נערכות הבחירות היום הליכוד עם 31 מנדטים וכחול לבן עם 30. הרשימה המשותפת, שבעצמה נמצאת בסימן שאלה לגבי הריצה יחד לאור בעיות שהתעוררו במשא ומתן בין המפלגות השונות, עומדת על 11 מנדטים. ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן מגיע למספר דו ספרתי עם 10 מנדטים. 

בהמשך הרשימה נמצאת יהדות התורה עם 8 מנדטים, ש"ס עם 7, העבודה בראשות ח"כ עמיר פרץ עם 6 בלבד עוד בטרם הודעתה של ח"כ שלי יחימוביץ' על פרישתה מהחיים הפוליטיים. הימין החדש של נפתלי בנט משיגה 5 מנדטים בעוד איחוד מפלגות הימין עם השר פרץ שאחרי סערת טיפולי ההמרה ובצלאל סמוטריץ' עומדת על 4 מנדטים בלבד. 
 
את הרשימה סוגרות שתי מפלגות השמאל, מרצ הוותיקה שעם ניצן הורביץ כיו"ר עדיין נשארת על 4 מנדטים והמפלגה החדשה של אהוד ברק, ישראל דמוקרטית, שמשיגה אף היא 4 מנדטים. זהות של פייגלין שהייתה השם החם בסקרי הבחירות האחרונות אך אכזבה בתוצאות האמת לא מתרוממת הפעם ונמצאת עם 1.7% מהקולות בלבד, הרחק מתחת לאחוז החסימה.
 
לאור התוצאות הללו מחנה הימין עומד על 55 מנדטים, אותו מספר גם למחנה השמאל מרכז, וליברמן המתחזק עם עשרת המנדטים שלו הוא לשון המאזניים בין הגושים, סיטואציה שבהחלט תהפוך את הניסיון להקים קואליציה לאחר הבחירות לקשה לא פחות מהניסיון הכושל לאחר הבחירות האחרונות.
 
 
בסקר נבדקו גם אפשרויות האיחוד העומדות על הפרק במחנה השמאל ובמחנה הימין. במקרה של איחוד מפלגות השמאל, העבודה, מרצ ומפלגתו של ברק, הליכוד שומר על כוחו עם 31 מנדטים, בעוד כחול לבן יורדת ל-28 בלבד והרשימה המאוחדת מגיע ל-15 מנדטים, מנדט אחד יותר מאשר במקרה של ריצה נפרדת של כל מפלגה. זאת ללא בדיקת שאלת העומד בראש הרשימה. 
 
בדיקה נוספת שנעשתה היא בצד הימני של המפה הפוליטית שם נבדקו התוצאות בסיטואציה בה שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, עומדת בראש רשימה משותפת של המפלגות מימין לליכוד. במקרה כזה כחול לבן שומרת על כוחה, בעוד הליכוד יורד ל-28 מנדטים, כאשר שלושת המנדטים הנוספים עוברים ישירות לשקד ומעמידים את הרשימה המאוחדת על 12 מנדטים.