לדעת עוד על אנשים: חברת צ'ק נט פיתחה אלגוריתמים מיוחדים וטכנולוגיה חדשנית, שנועדו "לספר" לנו על האדם שמולנו, וזאת רק על סמך המידע הגלוי ברשת. רובנו המוחלט מחפש מידע במטרה לדעת יותר, לפני שסוגרים על קבלן השיפוצים, שוכר הנכס, המטפל לילד או להורה או אפילו הדייט שהכרנו ברשת, אך בפועל איננו יכולים להשתלט על כל המידע הרב הקיים ברשת, ולמצוא מתוכו רק את הרלוונטי לנו. 
 
מסיבה זו, אנו מקבלים החלטות על בסיס מידע חלקי או חסר. הדבר נובע כאמור מכך שבכל רגע נתון אנחנו מוצפים בכמויות עצומות של מידע דיגיטלי, עד כדי כך שרובנו כלל לא יודעים כיצד באמת לסנכרן ולרכז את המידע, שלא לדבר על קבלת החלטות סביב אותו מידע, ופה בדיוק נכנסת צ'ק נט לתמונה.
 
החברה מעסיקה יוצאי 8200, המשתמשים בטכנולוגיה ייעודית שפותחה בחברה בכדי לסנכרן ולסנן כמויות עצומות של מידע ממקורות שונים, ולהציג רק מידע רלוונטי בדוח אינטרנטי פשוט ונוח לשימוש, המאפשר לקבל את ההחלטה הבטוחה.
 

הדוחות שמספקת החברה מעניקים תמונה מקיפה על כל אדם, המבוססת על הנוכחות הדיגיטלית שלו כפי שעולה ממיליארדי האתרים ועמודי האינטרנט הנסרקים על ידי מנועי חיפוש שונים ועולים בתוצאותיהם, מתוך פרופילים ברשתות החברתיות ומבדיקה במאגרי מידע שונים, בהם מאגרים משפטיים, עסקיים, כלכליים ועוד, שלרוב בתי העסקים הקטנים אין גישה אמיתית אליהם.
 
"'אילו רק ידעתי קודם', אומרים אנשים רבים שנפגעו מהתקשרות שביצעו עם אדם זר וגילו כי ברחבי הרשת מסתתר מידע יקר ערך, שאילו היה ידוע להם קודם, החלטתם הייתה שונה והנזק היה נמנע", אומר יזהר עצמון, מנכ"ל Checknet. "זו הסיבה שאני והשותפים ייסדנו את החברה, שמנגישה לכל אדם יכולות השמורות בעיקר לגופי מודיעין - את המידע מלכתחילה ולא רק בדיעבד. הדרך הטובה ביותר למנוע טעויות ולצמצם את הסיכוי להיפגע מכל התקשרות היא איסוף וסנכרון המידע הזמין לגבי האדם שאיתו אנו מתקשרים - קבלן שיפוצים, המטפלת לילד, העובד שאנו רוצים לגייס לעבודה או הספק שממנו אנו רוכשים ציוד משרדי".