סקירה חכמה: סמארטפון הדגל Mi 9T מבית שיאומי, שהשיקה קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של החברה בישראל, מציג מכשיר מרהיב לעין במחיר ביניים. המכשיר מגיע עם מצלמות איכותיות וביצועים חזקים, שמשנים את תפיסתנו לגבי שוק הפרמיום של הטלפונים הניידים החכמים.
 
נתחיל במקום הכי רגיש עבור מרבית צרכני הפלאפונים - המצלמה. המכשיר החדש מציע מצלמת סלפי קדמית עם מנגנון שליפה אוטומטי (Pop-up) של MP20 עם מצב צילום עצמי AI, ומצלמה ראשית המורכבת משלוש מצלמות, בהן: מצלמת טלפוטו של MP8, מצלמה ראשית של MP40 ומצלמת זווית רחבה במיוחד. המערך דומה לזה שקיים במרבית מכשירי הדגל של החברות הממותגות. 
 
בין שמדובר בצילומי סלפי או בצילומים רגילים, איכות הצילום לא נופלת מאף מכשיר, כאשר הבינה המלאכותית המובנית של הטלפון תוודא כי כל תמונה תצא מושלמת לחשבון האינסטגרם או הפייסבוק שלכם, גם אם אתם לא ממש יודעים מה אתם עושים. ההשקעה במערך הצילום במכשירים, שכאמור נמכרים במחיר הביניים, הינה השלב הראשון במהפכת הסמארטפונים, במטרה להפוך אותם לנגישים לכל כיס.

הצגת הסמארטפון החדש. צילום: רויטרס

 

הלאה. הדבר השני החשוב ביותר עבור הצרכנים הוא הביצועים עצמם. גם בקטגוריה זו המכשיר לא נופל ממתחריו, כאשר הוא מגיע מצויד במעבד קוואלקום Snapdragon 730, בעל שמונה ליבות עם יכולות עיבוד משופרות. במילים אחרות, תרגישו חופשי להתקין כל אפליקציה ללא חשש לתקלות או עיכובים, שישבשו לכם את ההנאה. בנוסף, המכשיר מצויד במסך AMOLED משופר, ללא מגרעת, בגודל 6.39 אינץ', התומך ב־FHD. מדהים לצפייה בסרטים וסדרות באיכות נפלאה.
 
פיצ'רים נוספים, שאולי בעבר היו מוכרים רק בעולם הפרימיום, מותקנים היום במכשיר כברירת מחדל, למשל טכנולוגיית קריאת טביעת אצבעות מהדור השביעי המאופיינת בקצב זיהוי טביעות אצבע מהיר במיוחד לאבטחה מרבית. כמובן, איכות סוללת הליתיום־פולימר המובנית 4000mAh תוודא שיישאר לכם כוח במכשיר גם בסוף יום עבודה מאומץ.
 
ה־Mi 9T ישווק באתר הרשמי של שיאומי בישראל, חנויות הדגל Mi Store  בדיזנגוף סנטר, בקריון ובאילת, וברשתות: וואלה שופס, P1000, לאסט פרייס, אולסייל, KSP, אייבורי ומחסני חשמל. המכשיר משווק בישראל בצבעים שחור, כחול ואדום בגרסת 128GB ובשחור וכחול בגרסת 64GB. מחיר גרסת ה־64GB עומד על 1,599 שקל ומחיר גרסת ה־128GB‏ - 1,799 שקל.