אסון בדרום: סלימאן נאיף ג'בארין, בן 9, מהפזורה הבדואית באזור ערד, נהרג הבוקר (רביעי) מקריסת עץ בפארק סמוך לקריית גת, באזור חבל לכיש. חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירת המקרה. ככל הנראה הילד היה במקום עם חבריו במסגרת טיול בית ספר ובזמן שישב על ספסל במקום אירע המקרה הטרגי. אביו, מורה בית ספר, הגיע לזירה, ישב מול הילקוט של בנו והתחיל למרר בבכי קורע לב.

 
חובש בכיר במד"א רונן שונם ופרמדיק מד"א ישראל בן יהודה, סיפרו כי ״כשהגענו למקום ראינו ענף עץ גדול שקרס על ספסל, שעליו ישב ילד כבן 10. הילד היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות. מצבו היה קריטי, ובתוך קצר נאלצנו לקבוע את מותו״. 
 
מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בילדי קייטנה שהגיעו זמן קצר לפני כן למקום והחלו בהתארגנות ראשונית. תוך כדי כך ניגש הילד יחד עם מספר ילדים בודדים לעבר ספסלים, ככל הנראה מתוך כוונה לאכול שם. בשלב מסוים בסמוך לרגע ישיבתם, קרס ענף עבה מעץ סמוך ופגע בראשו של הילד וגרם למותו. במסגרת החקירה שנמצאת בראשיתה, בה מעורבים גם גורמי משרד החינוך לאור העובדה שמדובר במסגרת קייטנה, נגבו עדויות ונחקר מנהל המקום.

לפני כחודש נהרג טימופי אשורטיה בן העשר בחוף הים בעיר בת ים לאחר שנפל מגובה של כ-10 מטרים, כשעמד על צוק בחוף סי פאלאס. במרץ האחרון נהרגו שני פועלים מירדן מקריסת עץ בחוף הדרומי באילת.