המשטרה מפרסמת היום (רביעי) תיעוד של הצתת ביתה של הגננת המתעללת כרמל מעודה בראש העין. נגד החשוד, אדיר רצון בן ה-18, הוגשה היום (רביעי) נגדו הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.



ביום שבת לפני כשבוע וחצי בשעת בוקר מוקדמת, התקבל במשטרת ישראל דיווח על שריפה בבניין ברחוב סנהדרין בראש העין. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום, ביחד עם כוחות כיבוי והצלה. השריפה כובתה ללא נפגעים בנפש, אך נגרם נזק רב לבניין המגורים ובהמשך אף הוצא צו למקום ונקבע כי אינו מיועד עוד למגורים.



חקירת ההצתה הוטלה על צוות חקירה מיוחד במשטרת ישראל, ביחד עם יחידה מרכזית ותחנת משטרת ראש העין, שהחלו מיד באיסוף ראיות בתיק. חוקרי המשטרה סרקו את מצלמות האבטחה בקרבת בניין המגורים והתברר כי למקום הגיע גבר שנראה הולך ובידו שקית שחורה, נכנס סמוך לבניין ויוצא במהירות מהמקום. שניות לאחר מכן ניתן לראות את הבניין עולה באש.



עוד העלתה החקירה כי החשוד הגיע עם מונית מפ"ת למקום וביקש מנהג המונית להמתין לו 10 דקות ואח"כ להסיע אותו לכפ"ס. נהג המונית, שחשד כי משהו איננו כשורה, הוריד את החשוד ונסע מהמקום. גם כשהחשוד התקשר אליו אח"כ, הנהג לא השיב לשיחתו.



החשוד אותר שעות לאחר הנסיעה בכביש 444 ונעצר ע"י השוטרים. כשהחשוד הובא לתחנת המשטרה, הוא איים על קצין משטרה כשהוא אומר לו: "אני ואתה ניפגש בחוץ, יא זין, אני ממשפחת עמר, מי אתה בכלל". החשוד נעצר כאמור עוד באותו יום בו אירעה ההצתה והובא לחקירה בתחנת המשטרה שם נחקר ע"י חוקרי הצוות המיוחד.



מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת ובדיון שהתקיים היום הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה של הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. מעצרו של החשוד הוארך ב-6 ימים.