קשריו של ברק עם המיליארדר ג'פרי אפשטיין ממשיכים לרדוף אותו. אתמול פרסם "הדייל מייל" הבריטי את תמונתו של ברק מסתיר את פניו בכניסה למסיבה בביתו של אפשטיין בניו יורק וכתב כי נערכה בבית מסיבה שבה השתתפו גם נשים צעירות. ברק כבר הבהיר כי בכוונתו להגיש נגד העיתון תביעת דיבה והערב (רביעי) אף שיגר מכתב התראה לפני תביעה לעיתון הבריטי.



במכתב שנשלח מטעמו של יו"ר ישראל דמוקרטית, נטען כי הכתבה שפורסמה הינה "מחפירה" ואיים כי במידה ולא תוסר באופן מיידי ולא תפורסם התנצלות, העיתון ייתבע על ידי ברק.
"בכתבה ישנם מספר אישומים חמורים ומאוד לא נכונים כלפי הלקוח שלנו. ביקשתם למשוך אותו לפרשת אפשטיין, ורמזתם כי הוא קשור בצורה מסוימת ל"סביבה הפדופילית שטווה ג'פרי אפשטיין". מדובר בשקר, כמו שאתם יודעים", נכתב במכתב ההתראה.

בהודעה שפורסמה אמש מטעם מטה ישראל דמוקרטית נמסר כי "יו"ר 'ישראל דמוקרטית', אהוד ברק, איננו מתכוון להמשיך לעסוק בספינים שכל תכליתם להסיח את הדעת מהתנהגות פלילית לכאורה של ראש ממשלה מכהן, שקיבל 4.2 מיליון דולר וסכומים נוספים מאיש עסקים אמריקאי, שהוא בן דודו, וכן מעבריינים מורשעים באירופה".

עוד הוסיפו: "ברק דוחה בשאט נפש את הרמזים המתועבים המופיעים בכתבה. אין לידיעות המופיעות בכתבה ולנרמז בהן שום שחר. הן מהוות שקר מוחלט. מלבד העובדה שברק מודה שבינואר בניו יורק קר מאוד. הדיילי מייל פרסם כבר בעבר מספר כתבות שקריות מסוג זה, הן לגבי ברק והן לגבי אנשים נוספים. עיתונאים אחרים, שעסקו בפרסומים אלה, לא מצאו שום ראיות לשקרים הללו. ברק יפעל מיידית באמצעות עורכי דינו כדי להגיש תביעת דיבה כנגד הדיילי מייל".