גבר בן 25 נהרג הערב (רביעי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 444, סמוך לכניסה לג'לג'וליה. מהמקום פונו שלושה פצועים נוספים בשנות ה-20 לחייהם לבתי החולים "מאיר" בכפר סבא ו"בילינסון" בפתח תקווה, אחד מהם במצב קשה ושניים מהם במצב בינוני. נסיבות התאונה נבדקות.



פרמדיקית מד"א קארין מושקוביץ סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו שני כלי רכב מעוכים, אחד היה הפוך על הגג, בתוכו נלכד גבר כבן 25, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית ופגיעת ראש קשה, בסיוע הכבאים חילצנו אותו מהרכב,  הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו תוך המשך טיפול כשמצבו קריטי, גבר נוסף שהיה בהכרה סבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו כשמצבו קשה, ושני פצועים נוספים שהיו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות בבטן ובגפיים קיבלו מאיתנו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם להמשך טיפול בבית חולים כשמצבם מוגדר בינוני".

הבוקר נהרג רוכב אופנוע בן 16 מפגיעת משאית בכביש 40, מצומת תימורים לכיוון קסטינה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, אולם נאלצו בסוף לקבוע את מותו. 

אתמול בלילה נהרג הולך רגל בן 21 מפגיעת רכב בכביש 2 מעתלית לכיוון דרום. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הצעיר. פרמדיק מד"א, אדם ערדה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בשולי הכביש צעיר מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד לאחר שנפגע מרכב. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".