פרישתה של לילך אשר טופילסקי מניהול בנק דיסקונט ומינויו המהיר של אורי לוין כמחליפה הביאו למחסור בבעלי תפקיד בצמרת הניהולית של הבנק. 
לפיכך, יו"ר הדירקטוריון שאול קוברינסקי, בשיתוף המנכ"ל החדש לוין, יחויבו לפעול בזריזות כדי לאייש את התפקידים החסרים. לוין ייכנס לתפקידו לקראת סוף השנה, לאחר שישלים את הליכי המעבר לישראל. עדיין לא נקבע מי יחליפו בתפקיד המאתגר בניו יורק, אבל הנטייה היא לבחור בבעל תפקיד מתוך השדרה הניהולית בבנק. 
 
אשר טופילסקי, המכהנת גם כדירקטורית בניו יורק, תסיים את כהונתה עם פרישתה מהבנק. בתפקיד יו"ר דיסקונט ניו יורק מכהן איש העסקים הישראלי לשעבר אילן קאופטל, שימשיך בתפקידו. בעלת תפקיד בכירה נוספת שעזבה בימים אלה היא ראש החטיבה העסקית אורית אלסטר, שתחליף את יו"ר חברת דיסקונט חיתום רן עוז. לאלסטר עדיין לא מונה מחליף בחטיבה העסקית. 
 

עוז, שמונה למנכ"ל מגדל, משמש גם יו"ר דירקטוריון חברת כרטיסי האשראי ויזה כאל, אבל ימשיך בתפקיד זה עד שיימצא לו מחליף. כאל מנוהלת זה כשנה וחצי על ידי לוי הלוי, שיישאר כעת ללא יו"ר ועם מנכ"ל חדש בחברת האם (דיסקונט). בחברת הבת, בנק מרכנתיל (המנוהל על ידי שוקי בורנשטיין), מונתה עו"ד אתי דויטש לתפקיד יו"ר הדירקטוריון.
 
כל בעלי התפקיד החדשים בבנק ימונו בתיאום עם מנכ"ל הבנק החדש ועם יו"ר הדירקטוריון. מדובר בהליך מורכב שייארך לפחות עוד מספר שבועות. בדיסקונט אישרו בתגובה שעם מינוי המנכ"ל החדש תחל בקרוב סוגיית הטיפול באיוש המשרות הניהוליות הבכירות.