אש בפארק הירקון: בצל גל החום הקיצוני, עומר אדם הופיע אמש אל מול 50,000 צופים בפארק הירקון בת"א, על במת 360 מעלות חדשנית שנבנתה במשך קרוב לשבועיים. המעריצים האדוקים של אדם, שהסכימו לעמוד במשך שעות בחום הלוהט של תל אביב, הציפו את הרשת בתגובות אוהדות על ההופעה.



"צריך לפתוח את הבוקר הזה עם שאפו ענקי: עומר אדם הצליח להביא אמש עשרות אלפים לפארק הירקון, דבר שלא נעשה כאן כבר הרבה שנים, וסיפק להם ערב עמוס להיטים ורגעים בלתי נשכחים. אז סחתיין עליך", נכתב בטווטר של "הקופסה". "אתה ע-נ-ק! תודה על הופעה מדהימה מול פארק הירקון המלא. שאפו עצום על ערב גדול", הוסיף מעריץ אחר.



עם זאת, היו גם כאלה שהחליטו לקחת את ההיסטריה סביב התופעה, לכיוון של הומור שחור: "לכל חבריי שהלכו להופעה של עומר אדם בירקון ומעלים משם סטוריז - די. אתם נראים כמו פרק במראה שחורה", כתב אחד מהם.











לאור החום הכבד, הפקת המופע דאגה כי במחסומים ובכניסות יהיו מאגרי מים וקרח לשתייה בחינם לבאים למתחם. המופע כלל שלל הפתעות ופירוטכניקות, בהן מסכי לדים ענקיים ותאורה מהיקרות והנחשבות בארץ.

את הכניסה לבמה ביצע עומר דרך תעלה מיוחדת שנבנתה עבורו במיוחד, אשר שמובילה אותו גשר ענק ולמרכז הבמה. במהלך המופע הוא אירח בהפתעה את שלומי שבת ואת "מה קשור".