את ד"ר מוצ'ניק פגשתי לראשונה במקרה, לפני כשנה במסעדה בחו"ל. אני הזדמנתי למקום במסגרת חופשה ואילו היא ישבה בשולחן על ידי עם עוד רופאים מכל העולם שהגיעו להשתלם בכנס בינלאומי לרפואה אסתטית. כיאה לישראלים בכל מקום בעולם, התחלנו לשוחח, היא סיפרה על הכנס אליו הגיעה ועל ההשתלמות שהיא עברה. התרשמתי עמוקות מהאשה הנאה והאלגנטית שמצאה זמן לעצור במהלך ארוחת הערב שלה ולשוחח ולספר לי בסבלנות. עובדה שבדיוק שנה אחר כך, כשהתבקשתי לראיין אותה, מיד זיהיתי אותה. ד"ר מוצ'ניק היא אשה שאי אפשר לפספס.

היא מתגוררת עם בן זוגה (רופא אף הוא) ואמא לשני ילדים בוגרים בנה נשוי אף הוא לרופאה וביתה סטודנטית לרפואה. היא עצמה בת למשפחה של רופאים והעיסוק ברפואה הוא חלק מהווייתה. ממש בימים אלה היא הפכה לסבתא, אבל היא בהחלט לא נראית כפי שתדמיינו סבתא.

מוצ'ניק עלתה לארץ בגיל 25 והתמחתה ברפואת משפחה. שימשה כרופאה בקופת חולים כללית. כאשה שהאסתטיקה חשובה לה, התחום משך אותה והיא קראה והכירה אותו עוד בחו"ל, כך שהחלו הניצנים בארץ, היא מיהרה להתמחות בנושא והייתה מהראשונות והמובילות של התחום בארץ. לפני  15 שנים, היא סיימה קורס ברפואה אסתטית באוניברסיטת תל אביב, היא מהרה ללמוד את התחום ובהמשך להתמחות גם בצרפת, ארה"ב, רוסיה, פרג, גאורגיה, ועדיין ממשיכה להתמחות ולהתעדכן בכל מקום בעולם המציע חדשנות בתחום הרפואה האסתטית. אלה הביאו אותה להיות בחוד החנית של התחום בארץ והיום היא משמשת כמנחה ומלמדת רופאים בארץ על רפואה אסתטית ומשמשת כפרזנטורית של אלפא מדיקס ופרו מדיקס. 

מקליניקה לאימפריה

מוצ'ניק מספרת "התחלתי בקליניקה בקריית מוצקין בה עשיתי טיפולים במקביל לעבודתי כרופאת משפחה בקופת חולים.  מאוד נהניתי מהעבודה בקליניקה, במפגש עם הנשים. אהבתי את התוצאות. יכולתי לראות במידי את השינוי והסיפוק עצום. במיוחד כשהבנתי כמה טוב אני עושה. שמעתי את התגובות של המטופלות, שבאו לספר לי כמה הן מאושרות וכמה שינתי להן את הביטחון העצמי. זו הייתה לא פחות שליחות. אז בהתחלה ירדתי לחצי משרה בקופ"ח וכשראיתי שאני נהנית מאוד מהעיסוק ברפואה אסתטית, החלטתי שזה יהיה כל מה שאני עושה. את הקליניקה הראשונה בקרית מוצקין, הגדלתי ומשם בעקבות ההצלחה והביקוש ובעקבות כך שנשים התחילו לנסוע אלי מכל הארץ, פתחתי גם סניף בתל אביב ברמת החיל וסניף בדרום בבאר שבע וממש עכשיו גם את הסניף באשדוד".

ד"ר מוצ'ניק היא לא רק רופאה מיומנת, היא בת סמכא בתחומה "היה לי בית ספר לרפואה אסתטית, כבר כמה שנים שכפרזנטורית  של כמה חברות אני מלמדת רופאים, אני מלמדת אותם לא רק על החומרים אלא איך לעבוד בשיטות שלי". שיטות שהיא פיתחה עם הזמן והניסיון וכוללת שילוב של חומרים ומכשירים לקבלת תוצאות אופטימליות.

ד
ד

הטיפול המושלם עבורך

בזכות הידע הרב שצברה במהלך השנים, הניסיון במגוון רחב של חומרי מילוי, מכשרים וחומרים, הובילו תא ד"ר מוצ'ניק להתאים לכל מטופל ומטופלת את הטיפול שמתאים לו, לעור שלו ולמראה שירצה, תוך הקפדה על מראה טבעי ושימוש בחומרים שכולם מאושרים על ידי משרד הבריאות בארץ, עומדים בתו התקן האירופאי המחמיר ובדרישות משרד הבריאות האמריקאי. "הטיפולים שאני עושה הם הרבה יותר דרמטיים בתוצאה ממה שיכולה לעשות קוסמטיקאית והשימוש במגוון רחב של כל המכשור הכי מתקדם שקיים בקליניקות.

הטיפולים של ד"ר מוצ'ניק כוללים את כל מגוון הטיפולים של רפואה אסתטית החל ממילוי קמטים עם חומרי מילוי שונים בהתאם לגיל ועומק הקמטים. הרמת פנים עם שימוש בחומרים פעילים, טיפולי בוטוקס והזרקות, חוטים ממגוון חברות כולל חוטים נספגים שמאפשרים הרמת פנים ללא ניתוח לצד חיזוק ומיצוק העור. פילנגים עמוקים שמצעירים את עור הפנים. קרמים ייחודיים ומכשרים מהמתקדמים בעולם בשלל שיטות הכוללים טיפולים בגלי רדיו , לייזר ואולטרסאונד שמטפלים בטקסטורה של העור, בהעלמת צלקות מאקנה נימים וורידים.

העתיד לוקח אתכן אחורה

ידוע שאפשר למלא קמטים ולהצעיר את עור הפנים אך יש מקומות שיסגירו את הגיל, כמו המחשוף, הצוואר, וכפות הידיים. אצל ד"ר מוצ'נק, והחומרים החדשניים בהם היא משתמשת אפשר לתת פתרון טבעי גם לאלה "יש חומר חדש שהוא לא חומצה הידרולוגית זה רדיאס, זה סידן שעושה דברים שונים לעומת החומצה היאלורגנית, הוא משפר את העור ומאפשר הבעה ומימיקה באופן טבעי. מבוסס על קולגן טבעי ונשאר לזמן ארוך בין שנה וחצי לשנתיים מינימום. אפשר להשתמש בחומר הזה לכל אזורי הפנים פרט למעל השפה. כולל הצוואר, המחשוף וכפות הידיים. אני לא משתמשת רק בחומר אחד, אלא עובדת בשיטות שונות מרופאים אחרים כך שנוצר שילוב של הזרקות וחומרים שונים שנרכש עם הניסיון שלי ולימודים בחו"ל, השילוב של כל אלה נותן תוצאה מושלמת. אי אפשר להגיע לתוצאות מקסימליות באמת רק בעזרת שיטה אחת, צריך לשלב חומרים, עם מכשור וגם חוטים את יש צורך בכך".

גם בפיסול פנים למשל בעזרת חוטים כדי לקבל אפקט הרמה ומיצוק של הפנים ללא ניתוח, נעשה שימוש בחוטים הכי מתקדמים בעולם: "אפטוס שאלו חוטים שנספגים, זה כביכול ניתוח ללא ניתוח, רואים תוצאות מידיות, החוט עצמו נספג ותוך כדי הוא גורם ליצור קולגן ומפריש חומצה היאלורגנית שמשפרת את הטקסטורה של העור".  

טיפולי שיקום

טיפולים אסתטיים הם לא רק כדי לשמור על מראה צעיר, "אני מטפלת בנשים וגברים שעברו אירוע מוחי וסובלים מאי סימטריות בפנים, יש לי אפשרות  לתקן את הסטייה בפנים ולהחזיר להם את הביטחון העצמי, אחרי שתוקים בפנים. חלק מטיפולי השיקום הם לאו דווקא בעקבות נכות או מחללה חלילה, גם תיקונים אחרי ניתוחים מסובכים, תיקון של אפים בלי ניתוח, בעזרת הזרקות בלבד. וכמובן נשים וגברים שרוצים להעלים סימני אקנה".

צריך להתאים לכל מטופלת מה שנכון לה. לנשים צעירות עד גיל 50 מספיק לתת הרבה פעמים חומצה היאלורגנית באזורים של צניחה של קמטים בינוניים, זה מחזיק עד שנה ונותן מראה יפה. כשיש צניחה שקשורה לגיל, מגיל 45 ומעלה ונוצר שינוי של הפנים אז החומצה לא יכולה לטפל בכל לפעמים במינון גבוה מאוד נוצר מראה נפוח מידי ולא טבעי ורדיאס נותן במקרים שבהם צריך כמות גדולה את ההרמה בלי לאבד את המראה הטבעי ובגיל 50 ומעלה כשאין מספיק קולגן בעור זה משפר את כל המראה, כלומר זה גם חומר טיפולי ולא רק מילוי". 
ד
ד

מה גברים רוצים?

היום יש מודעות גוברת ברפואה האסתטית והיא פונה לא לנשים בלבד. "לגברים יש מודעות, הם  מגיעים לכל סוגי הטיפולים, יש כאלה שרוצים להישאר עם מראה חיוני וצעיר, גברים הרבה פעמים מאבדים נפח כשיש הזדקנות של הרקמות וצניחה של הפנים, הם רוצים לטפל בקמטים בעיקר כשיש קמטים עמוקים במצח שבוטוקס בלבד לא מטפל בהם. לגברים במיוחד חשוב לא לאבד את הגמישות והמימקה ושהפנים ינועו בחופשיות לכן כאן השימוש המשולב בחומצה וברדיאס מתבקש".  יש גברים שמגיעים לטפל בצלקות מפוסט אקנה "אנחנו משתמשים במכשור ולפעמים בשילוב פילינג. כדי שהעור יראה טבעי וטוב. הנטייה בעולם המודרני, היא יותר ויותר להישאר במראה צעיר אבל השאיפה שיראה טבעי. גם גברים וגם נשים רוצים להראות צעירים באופן טבעי".

"הרפואה האסתטית מתקדמת יותר מכל תחום אחר ברפואה", אומרת ד"ר מוצ'ניק, "יש לנו יותר חומרים שמאפשרים דור חדש של טיפולים והזרקות שנשארים לאורך זמן עם תוצאה מקסימלית ומראה טבעי". 

המלצת הד"ר

היתרון ברפואה אסתטית, אומרת הד"ר, שהיא גם מעכבת התבגרות "נשים שהתחילו מוקדם, אחר כך רק שומרות על המראה ולא צריכות להגיע לניתוחים. אם הן שומרות על הפנים ורק מחדשות פעם בכמה זמן מילויים או מתיחה בחוטים. עובדה, בכל העולם הניתוחים ירדו באופן משמעותי ויותר רוצים פתרון ללא ניתוח". היתרונות בטיפולים בקליניקה של ד"ר מוצ'ניק שהם מהירים, אפקטיביים וללא תופעות לוואי "היום נשים מגיעות לקליניקה ברמת החיל בהפסקת הצהריים שלהן מהעבודה. עושות טיפול וחוזרות לעבוד. זה מחזה נפוץ במיוחד באזור הזה שבו יש הרבה משרדים." 

לכל מטופלת אצל ד"ר מוצ'קין יש תיק רפואי ממוחשב כול התמונות שלהן וכל הטיפולים ויש צוות שלם שדואג לבדוק באיזו תדירות עלייה להגיע להמשך טיפול. נערך מעקב וכל אחת על פי הצורך שלה בהתאם למעקב שצוות הקליניקה מנהל.