בשימוע שערכה היום (חמישי) המשטרה לבעלי ה"אקשן פארק" בחבל לכיש, שם נהרג אתמול הילד סלימאן נאיף ג'בארין בן ה־9 מהיישוב אל־פורעה בנגב כתוצאה מקריסת ענף עץ, הורה קצין המשטרה על צו סגירה ללא הגבלת זמן למקום. במקביל לכך נמשכת חקירת המשטרה אודות האירוע הטראגי.
סלימאן היה בשבועיים האחרונים בחופש, והיה אמור לעלות לכיתה ד' בבית הספר אל־פורעה א'. אביו, מורה במקצועו, הגיע לזירה, ישב מול הילקוט של בנו, והתחיל למרר בבכי קורע לב.
מהמשטרה נמסר כי בתום הליך השימוע הורה קצין המשטרה על צו סגירה, מתוקף סמכות המוקנה למשטרת ישראל ועל פי חוק בטיחות במקומות ציבוריים, למשך זמן שאינו מוגבל עד שבעלי המקום יסדיר את היבטי הבטיחות וימציא לכך אישורים מתאימים מכלל הגופים הרלוונטיים. עוד אמרו במשטרה כי יש ממצאי החקירה עד כה מעלים כי בניגוד לטענה הראשונית, המקום פעל ללא רישיון עסק כחוק.

בתוך כך, בעקבות האסון ביטלו הוריהם של 1200 תלמידים מתל שבע השתתפות ילדיהם בקייטנה מחוץ ליישוב. הילדים אמורים היו להגיע ביום ראשון הקרוב ל"נגב-זו" בבאר שבע, אך הודיעו למועצה שמארגנת את הקייטנה כי אינם מעוניינים שילדיהם ייצאו מחוץ לישוב. ראש המועצה, עומר אבו רקייק, אמר ל"מעריב": "אכן ההורים ביטלו את יציאת ילדיהם, מאחר והם חוששים. נבצע פעילויות בתוך היישוב".