פרשת האונס בקפריסין: ניר יסלוביץ', פרקליטם של שניים מהחשודים באונס הצעירה הבריטית בת ה-19 באיה נאפה, התייחס הערב (חמישי) להארכת מעצרם, ואמר כי בידיהם ראיות לכך שיחסי המין ביניהם לבין המתלוננת היו בהסכמה. יסלוביץ' הסביר כי בין היתר מדובר בסרטוני וידאו שמחזקים את גרסתם. כשנשאל על דברי נציג המשטרה בדיון הארכת מעצרם של החשודים, לפיהם אחד החשודים הפליל את חבריו, אמר יסלוביץ' כי "מדובר בתרגיל חקירה".



הצעירים, שצולמו בכניסה לדיון בהארכת מעצרם, טענו שאחד החוקרים הכה אותם, וביקשו: "תעשו בלאגן, תעשו רעש, יהיה טוב. נוכיח שאנחנו חפים מפשע". 
יש לציין שהנערים הופרדו לשתי שלשות והגיעו לבית המשפט בניידות נפרדות. יסולביץ', המייצג את החשוד המרכזי, הסביר שהלקוח שלו מחזיק בראיות המצביעות על כך שהדברים נעשו בהסכמה, כאמור, והדגיש כי מדובר בקשר שנמשך כחמישה ימים בינו לבין הצעירה. למעשה, לדבריו, רק שניים מהנערים מודים שהם קיימו עם הצעירה יחסי מין בהסכמה, שאחד מהם הוא הלקוח שלו, בעוד שעשרה אחרים מכחישים כל מגע מיני עם התיירת. 


עורך הדין התייחס גם לטענת החשודים לפיה הם הוכו על ידי החוקרים, ואמר כי מדובר ב"התנהלות לא ראויה", וציין שהוא ראה על אחד החשודים שריטות בגב. בנוסף, הוא קרא לקונסול הישראלי במדינה להתערב בכך. 
 
לאור העובדה שמדובר במדינה זרה שבה הליכי החקירה והמשפט איטיים באופן יחסי, נראה שההליך ייקח מספר שבועות ואף חודשים, במהלכם יישארו הצעירים בקפריסין. מקורביהם של החשודים מסרו שמצבם אינו טוב. 

בשעות הצהריים האריך בית המשפט בקפריסין את מעצרם של 12 הנערים שנעצרו אתמול באיה נאפה בחשד לאונס הצעירה הבריטית במלון "פמבוס נאפה רוק". בבקשה להארכת המעצר ציינו החוקרים כי על הצעירה נמצאו חבלות בפלג גופה התחתון. 
 
במהלך הדיון, נציג המשטרה המקומית בקפריסין טען כי אחד החשודים הפליל בעדויות שלו את חבריו. ייתכן שמדובר באחד המעורבים באונס או שמדובר בצעיר שהיה במקום, אך לא קשור למקרה, אמירה שהפתיעה את הנוכחים באולם בית המשפט.

עוד קודם לכן נטלו חוקרי המשטרה דגימות DNA מכל העצורים על מנת לבחון את מידת מעורבותם בביצוע העבירה המיוחסת להם. על פי החשד, הכירו הנערים תושבי אזור הקריות, חלקם קטינים, את הצעירה בעת שהותם בחופשה במלון וקיימים סרטונים המתעדים את הנערים מבלים יחד עם המתלוננת לפני המקרה.
 
על פי החשד, תחילה ככל הנראה קיימה יחסים עם אחד המעורבים ולאחר מכן עם חבר אחר עד שעל פי החשד בשלב מסוים, על פי טענתה, אנסו אותה בזה אחר זה במלון בו שהו, כשהאחרים נוכחים במקום. תשעה מהעצורים מכחישים כל מגע עם התיירת הצעירה ואילו השלושה האחרים מספרים בחקירתם כי קיימו איתה יחסים בהסכמתה המלאה ולא חלילה במסגרת אונס קבוצתי. לפנות בוקר הוזנק לקפריסין עו"ד ניר יסלוביץ כדי לייצג תשעה מ - 12 הנערים העצורים וזאת כדי לסייע בידם להיחלץ מהפרשה.