לפני 20 שנה בערך, כאשר יצא הכותר הראשון של CTR, הוא הפך עד מהרה לאחד הפופולריים בקרב השחקנים, שהתאהבו בפורמט החביב המושך את העין. הכותר היה אחד הנמכרים ביותר לפלייסטיישן בשנת 2000. כיום, 20 שנה אחרי כן, החידושים והעדכונים שהתקינו בו המפתחים ב־Naughty Dog רק עושים עמו חסד. מצד אחד, היוצרים הצליחו להישאר נאמנים למקור, ומנגד הם גם השכילו להביא אותו לרמה הבאה.
 
בתור מי שנחשב ל"ילד הטוב של משחקי המרוצים", הכותר Crash Team Racing Nitro-Fueled מתברג בקלות ככותר הטוב ביותר בז'אנר. מדובר במשחק שמעלה את הדופק, צבעוני ומתחדש במראה חדש. 

השחקנים יכולים לבחור בין 31 מסלולים יפהפיים. בחלקם ניתן להחליף דמויות אפילו באמצע המרוץ. חוויית הנהיגה נפלאה, המהירות גבוהה מאוד, וברגע שלומדים לשלוט במכונית, ההרגשה דומה מאוד לזו שזוכים בה נהגי מרוצים אמיתיים. 


למשל, יש במשחק מנגנון הדריפטינג והטורבו הייחודיים לו, שגורמים להתמכרות בקרב השחקנים. היכולת לשלוט בהם מעניקה את היתרון שבאמצעותו מגיעים לניצחון.

הדמויות כובשות לב, אפילו "הטיפוסים הרעים" שבהן. בנוסף לדמויות המקוריות, נוספו לכותר הפעם קוקו הססגונית, טוואנה, מגומי ואפילו ד"ר ניאו הרשע, צהוב השיער, שמתחבב עד מהרה על השחקנים. לכל דמות אישיות ייחודית משלה – אחד האלמנטים שמפרידים בין משחק זה לאחרים בז'אנר. 

בסיכומו של דבר, מדובר בכותר חביב להפליא, שמעלה חיוך רחב בקרב חובבי הנוסטלגיה, ומתאים לקשת הגילאים, החל מילדים ועד למבוגרים. המשחק נותן חשק לשחק אותו זמן רב, הן בתור כשחקן בודד והן באונליין. הוכחה נוספת לכך שיש משחקים, שבדומה ליין טוב - רק משתבחים עם השנים.

עותק הסקירה התקבל הודות לעדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של המשחק. הכותר CTR זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים.