חשד לרצח: דוד בוקל, עבריין מוכר כבן 40 נורה למוות בפרדס חנה הלילה (שישי), ככל הנראה על רקע  חיסול חשבונות בין עבריינים. מדוברות מד"א נמסר  כי סמוך לשעה 1:00 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב השרון על פצוע ברחוב הראל שבפרדס חנה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזנקו לזירה והעניקו במקום טיפול רפואי תוך ביצוע פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו של בוקל, שנמצא כאשר הוא סובל מפצעי ירי.
פרמדיק מד"א שנקרא לזירה, דוד שוסמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי, אבל הוא היה ללא סימני חיים ובסופן לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". מהמשטרה נמסר כי כוחותיהם נמצאים בזירה וחוקרי המז"פ החלו באיסוף ממצאים בשטח לצד סריקות אחר מבצעי הירי. הרקע והנסיבות נבדקים.
פרמדיק מד"א מספר על אירוע הירי. סרטון: דוברות מד"א


בוקל הוא עבריין מוכר למשטרה, ושייך למשפחת עבריינים שחוותה ניסיונות חיסול בעבר. לפני כחמש שנים פוצץ רכבו של אחיו של הנרצח, אך זה לא היה ברכב ובמקומו מצא את מותו אדם אחר. הוא נורה ברחוב סמוך לביתו, והחשוד במעשה נמלט ברכב. מהמשטרה עוד נמסר כי החקירה נמשכת.

כזכור, לפני כחודש גבר בן 42 נפצע באורח קשה מירי באזור פרדס חנה כרכור. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הלל יפה.