יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, אמר הערב (שבת) בראיון בתוכנית "המטה המרכזי" בערוץ 13 כי העימות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ישראל דמוקרטית אהוד ברק הוא בין "ראש ממשלת מעבר וראש ממשלה מהעבר". חבר הכנסת הביע ביקורת על הדרך בה תקף ברק את ראש הממשלה ואמר כי אין להתנהג כמו "סוחרי שוק".   
"יש לנו מצד אחד ראש ממשלת מעבר וראש ממשלה מהעבר והם מתקוטטים ביניהם", אמר גנץ. "אני חושב שצריך להישאר בשיח מכבד ענייני בגופו של עניין ולא של אדם. אני לא תוקף את נתניהו כאיש או כבעל משפחה אלא כראש ממשלה, אני לא לוקח את זה למקומות אישיים, מקומות נמוכים. אנחנו מנהיגים אנחנו לא יכולים להתנהג כמו סוחרי שוק. ברק הוא איש ראוי יש לו ניסיון מהעבר חשוב מאוד שכל המפלגות משמאל לכחול לבן יעבדו באחריות ובינו שהמטרה היא אחת להחליף את השלטון על ידי מפלגה שתוביל". 
 
הרמטכ"ל לשעבר התייחס גם לאיחוד שנוצר בין מפלגת העבודה בראשות ח"כ עמיר פרץ לבין חברת הכנסת אורלי לוי, שניהלה בעבר מגעים עם גנץ. "אורלי לוי מנהיגה ראויה יש לה אג'נדה חברתית היא עשתה את החבירות שלה. בשיחות שהיו לי עם אורלי לוי אנחנו נכבד אותם היא בחרה את הבחירות שלה יש לה אג'נדה חברתית מאוד ראויה בעיני. זה לא מפלגת נישה הם יעשו את השיתופים שלהם".


גנץ אמר כי הסכם הרוטציה עם ח"כ יאיר לפיד יימשך למרות התנגדות לו בתוך כחול לבן. "אני יושב פה ואני אומר שהוא יהיה ראש ממשלה מצוין ואנחנו צריכים לכבד הסכמים והשותפות הזו היא הביאה 35 מנדטים היא יצרה משהו שלא היה קיים בפוליטיקה הישראלית אלטרנטיבה למפלגת השלטון גם בסקרים של עכשיו ברור שיש שני עמודי תווך בפוליטיקה הישראלית ומה שהביא את זה זה השותפות עם לפיד", ציין. 

יו"ר כחול לבן סירב להתייחס לדיווח לפיו ח"כ עומר ינקלביץ (כחול לבן) הואשמה בהדלפות לתקשורת על ידי לפיד, אך כי זכתה לגיבוי מצדו. "עומר ינקלביץ היא חברת כנסת מהמגזר החרדי. אני לא מתכוון לרדת למקומות נמוכים אלא להישאר דרוך למטרה עזבי אותי מהרעשים האלה", השיב גנץ. 

על מגעים עם המפלגות החרדיות אמר: "אנחנו עמלים להיות המפלגה הגדולה ביותר ולייצר שיח וקשרים פוליטיים ותכניים עם שחקנים נוספים במגרש. כל אזרחי ישראל צריכים לדבר איתם ולהקשיב. כשאני מדבר עם חרדים או עם אנשי ליכוד זה נוצר כדי ליצור גמישות פוליטית ולראות איפה מרחבי התוכן שלנו משותפים. השמאל לא פסול בעיני הערבים לא פסולים בעיניי".