במערכת תוכנית התחקירים של אורלי וילנאי וגיא מרוז בערוץ 13 נשקלת אפשרות לפרק נוסף של התחקיר על אייל גולן בעקבות עדויות נוספות שהגיעו, כך דווח הערב (ראשון) בתוכנית 'ערב טוב עם גיא פינס' בערוץ 12. הכדורגלן לשעבר איציק זוהר אמר לתוכנית על הנושא: "הוא עבר רגעים מאוד קשים. אם מישהו חשב שהוא לקח את זה בצורה קלה אז הוא טועה. בתור חבר אתה לא יכול שלא לראות את הקושי שהוא עבר. היה קשה לראות אותו סופג. הוא אדם והוא חבר וזה מאוד קשה, במיוחד כשיש ילדים שמעורבים בסיפור".



כזכור, בני המשפחה וגם מדורי הבידור ספרו את הימים, השעות וכן, גם את הדקות עד חזרתו ארצה של גולן שנחת בסוף השבוע האחרון בשדה התעופה בן גוריון ושב מצילומי העונה החדשה של גולסטאר עונת הסלבס. גולן כזכור עזב את ישראל רגע לפני שעלו הפרומואים על התחקיר שעשו אורלי וגיא העוסק בפרשת הקטינות, ובזמן שבארץ הייתה סערה סביב שידור הסרט והשלכותיו, הזמר שהה באותה העת בצילומים בברזיל ולמעט תמונות ומסרים שהעלה לרשתות החברתיות, לא זכינו לתגובה ממנו על הסרט ששודר.
אז כך יצא שעדר צלמי פפראצי המתינו לזמר בערב חמישי האחרון בהיכל הנוסעים הנכנסים כשכל כוכבי העונה יצאו בזה אחר זה, למעט הזמר, שרצה להימנע מעדשות המצלמה ומשאלות של גופי התקשורת והוברח באישור מיוחד מיציאה צדדית.