ארבעה ימים לפני שהן ישחקו במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, מכבי חיפה והפועל באר שבע עלו הערב (ראשון) בהרכבים משניים ל'משחק האירופאיות' בסמי עופר שבסיומו נקבע כי הקבוצה מבירת הנגב, שהדהימה עם 0:1 הרואי בתשעה שחקנים, תפגוש את מכבי תל אביב בחצי גמר גביע הטוטו.
עם דויד קלטינס וראשיר פרקינס בהופעות בכורה, הפועל באר שבע פתחה את המשחק טוב יותר, אבל גיא חיימוב היה במקום ומנע שני שערים מוקדמים. בדקה ה-19 גם השוער הירוק לא הצליח להושיע כאשר אליסון דוס סנטוס ספק הכשיל את אנחל קאריו בתוך הרחבה וניב זריהן שלח את הפנדל פנימה.
הירוקים, שהיו נראים מבוהלים ולא מתואמים בחצי השעה הראשונה, החלו להיכנס לקצב בעיקר בזכות יאניק ווילדסחוט שפתח לראשונה בהרכב של מרקו בלבול וסיפק מספר מהלכים מסוכנים שהראו כמה כדורגל יש לו ברגליים, אולם מכבי חיפה ירדה להפסקה בפיגור 1:0.

בדקה ה-56 נותרה באר שבע בעשרה שחקנים לאחר שגל לוי פגע במקסים פלקושצ'נקו וספג בצדק את הכרטיס הצהוב השני. שש דקות בלבד חלפו והמשחק השתנה לחולטין כאשר גם תומר יוספי הצעיר ביצע עבירה טיפשית, ראה את הכרטיס הצהוב השני והחבורה של ברק בכר נשארה בתשעה שחקנים.
בשלב הזה מכבי חיפה החלה לתקוף גלים-גלים, אולם אוהד לויטה היה שם כשקבוצתו הייתה צריכה אותו ועצר ניסיונות של גיל יצחק המחליף, דולב חזיזה וניקיטה רוקאביצה. בדקות הסיום עלו טימו מוזי ומאור לוי להופעות בכורה במדים הירוקים, אבל גם הם לא הצליחו לסייע למארחת להימנע ממבוכה גדולה בסיום.
הרכבים
מכבי חיפה: גיא חיימוב, רז מאיר, יהב גורפינקל, אליסון דוס סנטוס, שי בן דוד, איקוום אוטין (סאן מנחם, 45), מוחמד אבו פאני, מקסים פלקושצ'נקו (גיל יצחק, 63), דולב חזיזה, יאניק ווילדסחוט (מאור לוי, 87), ניקיטה רוקאביצה (טימו מוזי, 74)
הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אור דדיה (רמזי ספורי, 84), עמית ביטון, מרואן קבהא, אורן ביטון, דוד קלטינס, תומר יוספי, ראשיר פרקינס (נאור סבג, 59), גל לוי, ניב זריהן (בן שהר, 54 - שיר צדק, 90), חוסה אנחל קאריו (ג'ימי מרין, 58).
מהלך המשחק
דקה 2: ב"ש פתחה בסערה ופרקינס, בהופעת הבכורה שלו בהרכב, ניסה להפתיע עם בעיטה שטוחה שנהדפה על ידי חיימוב.
דקה 3: עוד ניסיון של באר שבע. יוספי דהר לעבר השער של מכבי חיפה, אבל חיימוב היה במקום גם הפעם והדף לקרן.
דקה 16: ווילדסחוט, שפתח לראשונה בהרכב הירוקים, פרץ מימין והעביר רוחב חד, אולם קבהא הגיע לפני רוקאביצה והרחיק ברגע האחרון.
דקה 19, הפועל באר שבע עלתה ל-0:1: קאריו פרץ לרחבה מכבי חיפה והוכשל על ידי דוס סנטוס שספק תפס אותו בחולצה. זריהן לקח את האחריות ושלח את הפנדל לפינה של חיימוב.
דקה 41: זריהן עקף שחקן הגנה, חדרה לרחבה ומזווית קשה, במקום למסור, הוא שלח בעיטה סתמית.
דקה 44: רז מאיר העביר רוחב, אבל רוקאביצה לא הצליח להגיע לכדור ומכבי חיפה פספסה צ'אנס גדול לאזן את התוצאה.
דקה 45: ווילדסחוט שלח בעיטה מחוץ לרחבה, לויטה התעופף והדף לקרן.
דקה 55: פלקושצ'נקו ניסע להכניע את לויטה, אבל הבעיטה שלו חמקה החוצה.
דקה 56, הפועל באר שבע נותרה ב-10 שחקנים: גל לוי פגע בפלקושצ'נקו וספג כרטיס צהוב שני.
דקה 62, הפועל באר שבע נותרה בתשעה שחקנים: תומר יוספי הצעיר ביצע עבירה חסרת אחריות וראה את הכרטיס הצהוב השני. האורחת תחזיק מעמד?
דקה 68: גורפינקל הרים כדור מדוד משמאל לגיל יצחק המחליף ששלח וולה שנהדף על ידי אוהד לויטה הערני.
דקה 70, הלחץ הירוק נמשך: חזיזה החופשי חדר לרחבה ושלח טיל היישר לגופו של לויטה.
דקה 71: כדור חופשי שטוח של ניקיטה רוקאביצה נעצר בידיו הבטוחות של לויטה, האיש העסוק ביותר בסמי עופר.
דקה 78: אבו פאני ניסה לאיים הרחוק, אבל גם הוא לא היה מספיק מדויק.
דקה 82: שוב אבו פאני ירה מחוץ לרחבה, גם הפעם הכדור שלו טס מעל המשקוף.
דקה 84: אבו פאני החליף מסירות עם גיל יצחק והפעם בעט היטב, אבל חסרו לו כמה סנטימטרים.
דקה 89: הפועל באר שבע קיבלה הזדמנות נדירה לאחר טעות קשה של שי בן דוד, אך בן שהר החמיץ באחד על אחד מול גיא חיימוב ופספס הזדמנות לגמור אתת הסיפור. החלוץ, שנפגע במהלך, הוחלף על ידי שיר צדק המנודה.
דקה 94: מאור לוי הצעיר קיבל הזדמנות פז, אבל בעט מהאוויר החוצה.
דקה 95: גיל יצחק הגיע לעמדת נגיחה מצוינת, אבל שוב לויטה התעופף והעניק לבאר שבע את המקום בחצי גמר גביע הטוטו.