במוצאי השבת האחרונה חזרה לאוויר העונה השנייה של הריאליטי האתגרי "נינג'ה ישראל" בהובלת זוג המנחים שכנראה רואה הכי הרבה זמן מסך בישראל בשעות הפריים טיים - אסי עזר ורותם סלע. התוכנית, שהצליחה לשבור שיאי רייטינג בעונתה הראשונה והפכה באוקטובר האחרון לתוכנית שפרק הגמר שלה הגיע לנתון הגבוה ביותר מאז פיצול ערוץ 2 (25.6 אחוזי רייטינג), אומנם ניצחה בתחרות על לב הצופים בפרק הבכורה של העונה השנייה, אך הגיעה לנתון צנוע יחסית של 17.4 אחוזי רייטינג בלבד. הפרק ששודר אמש הגיע לנתון גבוה הרבה יותר.



אחרי הפתיחה החלשה, בפרק השני של העונה הוצג המתמודד האיל טרודי - שכונה גם "ההר" בעקבות דמיונו לדמות המוכרת מ"משחקי הכס" - באדי בילדר במשקל 130 קילוגרם שגם זכה בתחרות מר ישראל. ואולי אודות לענק השרירי שכיכב בקדימונים, הצליחה התוכנית לעבור את רף 20 אחוזי הרייטינג הנחשק, ולגבור על הערוצים המתחרים.



ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש התוכנית "נינג'ה ישראל" של הזכיינית "קשת 12" עם 21.4 אחוזי רייטינג, מול "מה אתם הייתם עושים" של "רשת 13", שגרפה 6.9 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "אנחנו על המפית" שקיבלה 2.1 אחוזים.





ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 16.2 אחוזים ב"קשת 12" ו-6.5 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס", שגרפה 12.2 אחוזים, ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 11.9 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות", שקיבלה 4.5 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 4.5 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "מהצד השני" עם גיא זוהר הגיע אל החדשות עם 1.5 אחוזים.