עבור רבים יום החתונה הוא היום המאושר בחיים. עם זאת, יש תמיד יוצאים מן הכלל. החתן שעומד בלב הסיפור שלנו הצליח להשתכר עד כדי אובדן הכרה, והותיר את אשתו הטרייה עם דמעות. 

הכלה, כפי שכתבה בפורום נשים, חשפה שהיא עדיין לא מצליחה להתגבר על האירוע ולסלוח לו - אפילו 6 שבועות אחרי האירוע. לפי האישה, בעלה הטרי בילה את יום החתונה בעיקר בשתיית אלכוהול עם חבריו. הסימנים לכך שהוא עבר את הגבול החלו כבר בדרך לחתונה, בנסיעה באוטו, כשהחתן ביקש עצירות מרובות כדי שיוכל להקיא. 
מיותר לציין שאת ליל כלולותיה בילתה הכלה לבדה, כאשר החתן המגזים היה בעילפון חושים. הכלה כתבה בפורום נשים, שהזיכרונות מיום החתונה כה שליליים עבורה והיא ממש נאבקת בתחושות השליליות שעולות בה כשהיא נזכרת ביום חתונתה.

"הוא יודע כמה שזה מכעיס כשהוא מתנהג ככה, כי זה קרה מספר פעמים בעבר, אבל תמיד כשאני מטיחה בפניו את זה, הוא עונה 'אני לא זוכר' וכך מסתיימת השיחה", כתבה הכלה. "נאלצתי לבסוף להיאבק עם עשרות כפתורים בשמלה - כשהוא שכב מעולף על המיטה. ביקשתי ממנו עזרה עם השמלה - אבל המבט שלו כשהוא היה כל כך שיכור פשוט לא עוזב אותי מאז אותו לילה", הוסיפה. כצפוי התגובות בפורום נשים היו תומכות בכלה וביקורתיות כלפי החתן. "בחור אנוכי, ילדותי, אפשר להבין שהוא רצה ליהנות - אבל חייבים להציב לו גבולות".