שר הביטחון לשעבר ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר היום (שני) כי ראש הממשלה נתניהו הוא זה שמנע את חיסול מנהיג חמאס איסמעיל הנייה. בדברים שנשא באשקלון, ציין ליברמן כי הגיש תוכנית מסודרת לקבינט בנושא, אך ראש הממשלה טרפד אותה. "אני רוצה להתייחס להנייה פעם אחת ולתמיד.  אני הגשתי תוכנית מסודרת לקבינט. עמדתי הייתה ברורה ומי שעצר את כל התוכניות, מי שמנע כל יוזמה התקפית, זה היה נתניהו, בכל ישיבת קבינט", האשים ליברמן..



עוד הוסיף: "כל מה שאנחנו עושים - במקום ליזום ולהוביל, אנחנו מגיבים ונגררים. אני יותר מפעם אחת הבאתי בקשה ותוכניות והצעת החלטה לפעול כמו שצריך. חייבים לחזור גם לסיכולים ממוקדים. לצערי, אני חוזר ואומר, מי שעצר את זה, מי שחסם את זה זה היה נתניהו".



צילום: דוברות ישראל ביתנו



בנוסף ציין ליברמן כי לאחר הבחירות יפעל להטבות נוספות לתושבי אשקלון. "אני לא מבין למה למרות כל הפיגועים וכל הרקטות וכל ההרוגים בסבב במאי, בו נהרגו כאן חמישה אנשים, ההטבות של תושיב עוטף עזה לא חלות על אשקלון. לכן, כשנגיע לממשלה הבאה, נדרוש להחיל את כל ההטבות של עוטף עזה גם לעיר אשקלון", אמר.

עוד אמר ליברמן במסיבת העיתונאים: "רה"מ היה פה לא מזמן לפני הבחירות ופתאום נזכר בעולים מחבר העמים, והבטיח להם דיור ופנסיה. זה זילזול באינטליגנציה, תרמית. נתניהו חושב שאפשר לרמות את כולם כל הזמן".