ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הערב (שני) במסיבת הפתעה שאירגנו לו חברות וחברי הליכוד לרגל העובדה שעקף באורך כהונתו את דוד בן גוריון. בדברים שנשא נתניהו, תקף ראש הממשלה את ראשי כחול לבן ואמר כי "לפני תקופת כהונתנו היו אוטובוסים מתפוצצים. האיראנים רוצים שניפול ויבואו לפיד וגנץ כדי שהם יגשימו את השאיפות שלהם".



נתניהו עוד ציין בדבריו: "יש לנו מאמץ קודם כל למנוע את הדבר הזה משום שאם איראן מתגרענת אז תשימו סימן שאלה גדול על העתיד. עכשיו מי ימנע את זה? מי ימנע את זה? בני גנץ? מי ימנע את זה? יאיר לפיד? יתלה פוסטרים בתחנת הרכבת התחתית בטהרן? זה מה שיקרה? זה מה שימנע את זה? האנשים האלה שאמרו שאסור לסגת מההסכם הזה? שהוא בסדר? הם ימנעו את זה? מי יעשה את זה? שלא נדבר על דברים אחרים שעומדים על הפרק. רבים רבים רבים, אתם יודעים את זה".


"עכשיו מי ימנע את זה? אנחנו נמנע את זה. אנחנו. אין מישהו אחר. עכשיו אני מדבר על זה, אני מדבר מתוך הלב ולא מתוך איזה סיסמה או מתוך איזה הפקה או איזה קבוצת מיקוד או השד יודע מה הם עושים שם. אני מדבר על אמת, אמת צרופה. אנחנו צריכים לעשות מאמץ אדיר כדי להבטיח את המשך השגשוג והפריחה וההצלחה והביטחון של מדינת ישראל. אלו לא דברים שמובנים מאליו. הדברים האלה יכולים להיעשות רק עם נפעל ביחד".

 
בתגובה אמר יו"ר כחול לבן: "כל אזרח בישראל צריך לשאול את עצמו הערב שתי שאלות: הראשונה - האם ראש ממשלה שכנגדו עומדים שלושה כתבי חשדות חמורים על שוחד, מרמה והפרת אמונים, יכול לקבל החלטות ביטחוניות הרות גורל מבלי לערב שיקולים אישיים ופוליטיים? השנייה - את מי הוא מעדיף לראות מקבל החלטות בקבינט המדיני-ביטחוני בנוגע לאיראן - את גבי אשכנזי ובוגי יעלון או את סמוטריץ' ומירי רגב?"

בתוך כך, שר האוצר משה כחלון אמר בכנס הליכוד הערב כי הודיע לנתניהו על חזרתו לליכוד מיד אחרי הבחירות. "מיד אחרי תוצאות הבחירות אמרתי לראש הממשלה - אני חוזר הביתה לליכוד. זה הבית", ציין.