היחסים בין נשים לגברים הם בסיס לסיפורי אהבה רבים, וגם לאכזבות גדולות, ולא פעם נשים טוענות שנמאס להם מבני המין השני. אלא שלא כולן לוקחות את העניינים לידיים ועושות משהו בנידון, אחת מהן היא אליזבת' הואד, דוגמנית לשעבר בת 49 מאסקוט, בריטניה. על פי ה"סאן", הואד החליטה להינשא ללא אחר מהכלב שלה, לוגן, ואף מקווה לשכנע את הכומר שלה לתת את ברכתו לאיחוד הלא שגרתי. 



וכך, על פי הדיווח, צפויה להיראות החתונה: הכלה תלבש שמלה לבנה, ואילו הגולדן בן ה-6 ילבש חולצה שחורה, כובע קלאסי ועניבת פרפר. בנוסף, שני כלבים מסוג האסקי, העונים לשם אג'קס וביר, יהיו השושבינים של החתן באירוע שיתקיים ב-2 באוגוסט לעיני 20 אורחים במלון ידידותי לכלבים. ואיך נבחר התאריך אתם בטח שואלים. ובכן התשובה היא ששנה קודם באותו התאריך נכנס לוגן לראשונה לביתה של אליזבת'. 



אליזבת' הייתה מאורסת פעמיים אך מעולם לא התחתנה. "זהו, אני עם גברים גמרתי", אמרה והוסיפה כי "היו לי 220 דייטים בשמונה שנים באמצעות שישה אתרי היכרויות וזה היה גרוע. לכן אני סבורה שיהיה זה רעיון טוב להתחתן עם לוגן. הוא אף פעם לא עוזב אותי, אנחנו אוהבים אחד את השני. זו גם הדרך שלי לומר שנהיה ביחד לעד".