בתום חמש וחצי שנים כמנכ"לית המשרד, אמי פלמור תפרוש מתפקידה בימים הקרובים בסיכום עם שר המשפטים, אמיר אוחנה ועל פי בקשתו, כך נמסר היום (שלישי) ממשרדו של השר. אוחנה אמר כי "אמי היא שליחת ציבור במובן המלא של המושג. במהלך תקופתה היא הייתה אמונה על תהליכים רבים וחשובים הן במשרד והן בצוותים בין-משרדיים, להם השלכות אורך ורוחב על פניה של החברה הישראלית כולה". לדבריו, אמי תרמה תרומה משמעותית לשירות הציבורי ולמשרד המשפטים, ועל כך אני מודה לה. "אני מאחל לאמי הצלחה רבה בכל נתיב בו תבחר ללכת ולממש את יכולותיה וכישוריה הרבים", סיכם.
מנכ"לית משרד המשפטים היוצאת אמי פלמור אמרה: "אני מבקשת להודות לשרות ציפי לבני ואיילת שקד על ההזדמנות, האמון והגיבוי שקיבלתי לנהל משרד מהחשובים והמשפיעים במדינה. 
אני מודה לשר אמיר אוחנה על דבריו החמים. אני נפרדת מהמשרד אחרי 23 שנים של עבודה מספקת, הן כפרקליטה פלילית, הן כמנהלת מחלקת החנינות, והן כמנהלת כללית". לדבריה, בשנים אלה נגעה בנושאים רבים ורגישים, משפטיים, כלכליים, וחברתיים. "אני פורשת מהתפקיד מלאת סיפוק, ומודה ל-5000 עובדי המשרד ול-40 מנהלי היחידות , וכל מי שעבד לצידי במסירות ונאמנות לאורך השנים. אני מאחלת הצלחה רבה לשר אוחנה ולמחליפי, ואסייע בהעברה מסודרת של התפקיד", הוסיפה. 

גורמים במשפט טענו כי גם פלמור עצמה לא יודעת מה הסיבה להדחתה. יו״ר ״הימין החדש״ ושרת המשפטים לשעבר, איילת שקד אמרה כי" "אמי פלמור ניהלה את משרד המשפטים בתקופת כהונתי בצורה מקצועית ויעילה. במהלך כהונתי, ביצענו פעולות נרחבות לשיפור השירות לאזרח בכל מחלקות המשרד, לשילוב ולקידום אוכלוסיות מוחלשות, ולקידום המשרד כמשרד שמטרתו לקדם צדק והוגנות. אמי היא משרתת ציבור מסורה, מקצועית ומצוינת, ואני בטוחה שתצליח בכל תפקיד בו תכהן, במגזר הציבורי ובכלל".

פלמור. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

כאמור פלמור החלה לכהן בתפקיד בתחילת פברואר 2014 במקומו של ד"ר גיא רוטקופף, לאחר שמונתה לתפקיד על ידי הממשלה בהצעת שרת המשפטים ציפי לבני, והמשיכה לכהן בתפקיד לאחר מינויה של איילת שקד לתפקיד שרת המשפטים בחודש מאי 2015. עם כניסתה לתפקיד, הדגישה פלמור את תפקידו של משרד המשפטים כמשרד חברתי המעניק שירות לציבור, לצד מרכזיותו כמשרד מטה בתחום הייעוץ המשפטי והחקיקה בממשלה, והובילה שורת רפורמות ארגוניות במטה המשרד וביחידותיו המקצועיות.
בין היתר: הקימה את חטיבת תכנון המדיניות והאסטרטגיה במשרד והובילה את המעבר לתכנון רוחבי ושיטתי בכל יחידות המשרד, בהתאם ליעדי הממשלה; הקימה את אגף השירות לציבור, לפיתוח והטמעה של תורת שירות לציבור וניהול רוחבי של כל ערוצי הקשר עם הציבור; וכן הביאה לפיצול אגפי המינהל, הלוגיסטיקה וההון האנושי (שרוכזו תחת גורם מטה אחד) כחלק ממהלך כולל לביסוס מומחיות וקשב ניהולי בתחומי הליבה של מטה המשרד.