טרגדיה בדרום הארץ: פעוט בן שנה ותשעה חודשים נמצא היום (שלישי) ללא רוח חיים בדירת משפחתו בערד. לפי החשד, הפעוט הסתבך בשמיכה שבה כוסה ונחנק למוות. כוחות ההצלה ניסו לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות המוות, שככל הנראה נגרם תוך שנתו של התינוק במהלכה התגלגל והסתבך עם השמיכות שנכרכו סביבו וגרמו לחנק.
במוקד 101 של מד"א באזור הנגב התקבלה שיחה מבית המשפחה, בה נמסר כי הפעוט אינו מגיב, וכי הם מבקשים סיוע בניסיון להחיות אותו. בעוד המוקדנית העבירה הדרכה לבני המשפחה, כיצד לטפל בו, הגיעה ניידת מד"א למקום. פרמדיק מד"א קבע את מותו לאחר שפעולות ההחייאה עלו בתוהו.
בוריס מנטו פרמדיק מד"א המטפל סיפר: "כשהגענו לבית ראינו את הפעוט כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות וכאשר זיהינו שהפעוט ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

יורם כהן, חובש באיחוד הצלה שהשתתף אף הוא בפעולות ההחייאה, סיפר: "יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ ביצענו בפעוט פעולות החייאה ממושכות בניסיון להציל את חייו. למרבה הצער נקבע מותו בתום מאמצי ההחייאה. סיפרו לנו כי הפעוט נחנק במהלך משחק בביתו".